پارس ناز پورتال

این بازیگر خانم احساس می کند 20 ساله است + عکس

مجموعه : اخبار سینما
این بازیگر خانم احساس می کند 20 ساله است + عکس
 
انیستون نمی تواند باور کند که سنش بالا رفته است و دیگر آنقدرها جوان نیست. این بازیگر 42 ساله گفت که همیشه احساس جوانی می کند و این واقعیت که هر روز پیرتر از قبل می شود و سنش بالاتر می رود، واقعا برای او تعجب آور است.به گزارش پارس ناز او می گوید : می دانید چه چیزی باعث می شود احساس پیری کنم ؟ وقتی دخترهای 20 ساله و یا بازیگران جدید را می بینم . با دیدن این جوانان کم سن و سال از خودم می پرسم: آیا من هم سن و سال آنها نیستم؟
 

یا وقتی به من پیشنهاد می شود که نقش مادر یک نوجوان 17 ساله را بازی کنم از خودم می پرسم آیا من آنقدر مسن هستم که بتوانم مادر یک نوجوان 17 ساله باشم ؟ و ناگهان با کمال تعجب به یاد می آورم که 42 ساله هستم و می توانم این نقش را بازی کنم. انیستون اخیرا گفت که روابط او و دوست پسرش ، Justin Theroux روز به روز عمیق تر و محکم تر می شود و در این مقطع از دوران زندگی اش واقعا احساس آرامش و شادی می کند.
 
 
پارس ناز، وقتی در مورد سلیقه و ظاهر جاستین از او سئوال کردند ، جنیفر انیستون پاسخ داد : اول از همه ، او ظاهر فوق العاده ای دارد و بسیار شیک پوش است. تیپهای او خیلی خاص است و تغییری در سبک لباس پوشیدن او ایجاد نشده است ، ظاهر او همیشه همینطور بود و هست. مردم وقتی ما را می بینند می گویند ، شما اخیرا چقدر شبیه هم لباس می پوشید و من با خودم فکر می کنم ، اصلا اینطور نیست من 3 سال است که این ژاکت را دارم.