پارس ناز پورتال

جعلی بودن خبر قتل دختر هرزه مصری!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
جعلی بودن خبر قتل دختر هرزه مصری!! + عکس
طی ساعات گذشته خبری به طور گسترده از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که عنوان می‌کرد علیا ماجده دختر مصری که با انتشار تصاویر برهنه خود بر روی وبلاگش، جنجال زیادی در جهان به پا کرده بود، به قتل رسیده است.به گزارش پارس ناز در همین زمینه نیز برخی تصاویر منتشر شد که جسد دختری شبیه به ماجده را با وضع خونینی بر روی زمین نشان می‌داد.
 
 
اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این خبر از اساس کذب است و منبع تصاویر فوق، یک فروم انگلیسی‌ زبان است که اعضای آن علاقه‌ مند به انتشار تصاویر و فیلم‌های تصادف‌های خونین هستند و در واقع تصویر فوق نیز مربوط به یک تصادف در سال ۲۰۱۰ است که در آن، یک دختری آسیایی در حالی که سوار یک خودروی بی ام دبلیو بوده، در تصادف رانندگی کشته شده است. بر همین اساس، عضو این فروم غیرمتعارف نیز در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۰ این پست را بر روی اینترنت منتشر کرده است.
 
 

صرف نظر از این موضوع، کشته شدن دختری که قصد داشت با انتشار تصاویر برهنه خود، اهداف انقلاب مردم مصر را چیزی متفاوت با آنچه در واقعیت وجود دارد، نشان دهد موضوعی است که به شدت مطلوب رسانه‌های غربی است چرا که در صورت واقعیت داشتن این خبر، تلاش می‌کردند انقلابیون اسلامگرا را عامل قتل وی معرفی کنند و با مظلوم‌نمایی برای دختر جنجالی، افکار عمومی جهان را نسبت به انقلابیون اسلامگرای مصر بدبین کنند.