پارس ناز پورتال

اولین جلسه دادگاه یک زن به اتهام کودک آزاری!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اولین جلسه دادگاه یک زن به اتهام کودک آزاری!! + عکس
اولین جلسه دادگاه یک زن آلاسکایی به اتهام کودک آزاری برگزار شد. چندی پیش انتشار ویدیویی از یک زن آلاسکایی که سس تندی را بر روز زبان پسرخوانده 7 ساله خود می ریزد واکنشهای جهانی را برانگیخت  و در روسیه زادگاه این کودک 7 ساله نیز جنجال شدیدی به دلیل دادن حضانت او به یک خانواده آمریکایی به پا شده است.به گزارش پارس ناز در اولین جلسه دادگاه فیلم کودک آزاری خانم جسیکا بیگلی که بر روی زبان کودک خود سس تند می ریزد و او را مجبور به ایستادن در زیر آب یخ می کند برای هیئت منصفه به نمایش در آمد.
 
 
پارس ناز: وکیل مدافع خانم بیگلی در دفاع از موکل خود اعلام کرد: خانم بیگلی به دلیل های رفتارهای زشت و غلط پسرش در مدرسه و دروغ گفتن درباره آن ، او را مورد تنبیه قرار داده و این کار او صرفا جهت تنبیه کودک بوده و موکلم بعد از جواب ندادن روش های سنتی و ادامه دادن کودک به کارهای خود تصمیم به چنین تنبیهی گرفته است. خانم بیگلی و همسر پلیسش که خود 4 فرزند داشتند در سفری به روسیه پس از دیدن دو برادر دوقلو ،آنها را به فرزندخواندگی قبول می کنند و آنها را به آلاسکا می آورند.
 
 
انتشار فیلم 9 دقیقه ای از آزار یکی از دوقلوها در یک برنامه تلویزونی باعث می شود پلیس این مادر را بازداشت کند. این برنامه تلویزیونی تصاویری از شکنجه کودک توسط مادرخوانده اش که سس تند را بر روی زبان او ریخته و اعلام می کند حق بیرون ریختن آن را ندارد تا به دروغ های خود اعتراف کند را به علاوه صدای جیغ و فریادهای این پسر که مجبور به ایستادن در زیر آب کاملا سرد شده را پخش کرده بود.