پارس ناز پورتال

خواننده معروف زن در سن ۴۸ سالگی درگذشت + عکس

مجموعه : اخبار سینما
خواننده معروف زن در سن ۴۸ سالگی درگذشت + عکس
ویتنی هوستون، خواننده برنده جایزه گرمی و یکی از موفق ترین خوانندگان هالیوود بعد از ظهر روز شنبه درگذشت.او یک دختر ۱۸ ساله به نام بابی کریستینا از شوهر سابقش بابی براون داشت. علت مرگ او هنوز منتشر نشده است. جنازه ی این خواننده کف اتاق هتل محل اقامتش یعنی هتل بورلی هیلتون پیدا شده است، ویتی هوستون برای حضور در جشن سالیانه ی کلایو دیویس که قبل از جوایز گرمی امشب برگزار می شود در آنجا اقامت داشت. دوستان و همکارانش تلاش کرده اند تا او را احیا کنند، اما فایده ای نداشته است.
 
 
سخنگوی اداره پلیس در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: تحقیقات در حال انجام شدن است، هنوز هیچ نشانه ای از بروز جرم دیده نشده است و جنازه ی این خواننده هنوز در طبقه ی چهارم هتل بورلی هیلتون است.هنوز گزارش نشده که آیا دوست پسرش ری – جی ( برادر کوپک تر برودی جنر ) هم با  او در اتاق هتل بوده است یا نه. سی ان ان اعلام کرده که ری – جی زمان مرگ در کنار ویتنی هوستون بوده است. اما به نظر می رسد که نام محافظ این خواننده هم ری بوده است.

هوستون یکی از خوانندگان موفق تمام دوران ها بود، او توانسته بود بیش از ۲۰۰ میلیون آلبوم بفروشد، برنده ۶ جایزه گرمی شده بود، و دو بار هم جایزه ی امی را از آن خود کرده بود. ویتنی، آواز خواندن را در گروه کر کلیسا در نیوآرک، نیوجرسی آغاز کرد. او توسط کلایو دیویس، هنگامی که در یک کلوب شبانه مشغول اجرا بود، کشف شد.