پارس ناز پورتال

10 گوشی پرفروش در شروع سال ۲۰۱۲ معرفی شدند

10 گوشی پرفروش در شروع سال ۲۰۱۲ معرفی شدند
کروسل، سازنده سوئدی ابزارهای الکترونیکی سیار، لیست ۱۰ گوشی پرفروش ماه ژانویه ۲۰۱۲ را منتشر کرد.این لیست براساس میزان سفارش قطعات گوشی‌های تلفن همراهی است که برای ساخت در ماه ژانویه ۲۰۱۲ به کروسل سفارش داده شده است.

لیست منتشر شده از سوی کروسل به دلیل انعکاس میزان فروش گوشی‌های تلفن همراه در شش قاره جهان و بیش از ۷۰ کشور دنیا قابل اعتماد است.
 
 
لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها از این قرار است:

۱- (۱) آیفون اپل ۴/۴S
2- (2) سامسونگ I9100 گلکسی S II
3- (3) سونی اریکسون ایکسپریا Arc/Arc S
4- (-) سامسونگ گلکسی نوت
۵- (۵) سامسونگ گلکسی نکسوس
۶- (-) نوکیا c2-01
7- (7) نوکیا ۳۷۲۰ کلاسیک
۸- (-) سونی اریکسون ایکسپریا ری
۹- (۱۰) HTC Sensation
10- (-) سونی ایکسپریا S

عددهای نمایش داده شده در پرانتز موقعیت گووشی‌ها در ماه گذشته است.

سه گوشی برتر معرفی شده از سوی کروسل در سال ۲۰۱۲ نشان می‌دهد که آنها در ماه دسامبر سال ۲۰۱۱ نیز در صدر پرفروش ترین گوشی‌ها قرار داشته‌اند.

اولف سندبرگ مدیرعامل کروسل با اعلام این مطلب گفت: در این رده‌بندی دو نکته جالب توجه وجود دارد. نکته اول این است که گرایش به سمت گوشی‌ های با ابعاد بزرگتر به وضوع قابل مشاهده است و آن را در فروش بالای گوشی‌های مدل گلکسی نوت و گلکسی نکسوس می‌توان مشاهده کرد که محبوب شده‌اند.

وی افزود: نکته دوم این است که گوشی همچون سونی Xperia S که هنوز در فروشگاه‌ها عرضه نشده است، با حجم بالایی از پیش‌خرید مواجه شده است که موجب شد آن را در لیست ۱۰ گوشی برتر ماه ژانویه ۲۰۱۲ قرار دهد که این موضوع حاکی از این است که بازار در این فصل انتظارات بالایی از سونی دارد.