پارس ناز پورتال

اولین انسانی در جهان که قلب ندارد!! + عکس

اولین انسانی در جهان که قلب ندارد!! + عکس
در مارس سال گذشته، کریگ لوئیس 55 ساله به دلیل بیماری قلبی در استانه ی مرگ قرار داشت.اما دو پزشک از انستیتو قلب تگزاس یک راه حل انقلابی در این خصوص ارائه دادند: قرار دادن یک دستگاه که اجازه می دهد خون بیما-انسان در درون بدن بدون نبض پخش شود.

در مارس سال گذشته، کریگ لوئیس 55 ساله به دلیل بیماری قلبی در استانه ی مرگ قرار داشت.اما دو پزشک از انستیتو قلب تگزاس یک راه حل انقلابی در این خصوص ارائه دادند: قرار دادن یک دستگاه که اجازه می دهد خون انسان در درون بدن بدون نبض پخش شود.

 

به گزارش پارس ناز به نقل از روزگار نو، دکتر بیلی کوهن و دکتر باد فریزیر پس از خارج کردن قلب اقای لوئیس، ابن دستگاه را در بدن این فرد قرار دادند.در ظرف یک روز، بیمار از بستر بیماری بلند شده و قادر به صحبت کردن با پزشکان بود.

تنها انسان بدون قلب
این دو پزشک چندی پیس از عمل، این دستگاه را اختراع کرده و بر روی 50 گوساله ازمایش کرده بودند.این دو، قلب های حیوانات را خارج کرده و سپس دستگاه مورد نطر را در بدن این حیوانات می گذارند.

 

تنها انسان بدون قلب
روز پس از این عمل، گوساله ها قادر به انجام هرانچه که با قلب انجام می دادند بودند.دکتر کوهن می گوید: بعد از عمل، حتی یک بار هم صدای ضربان قلب را نمی شنوید.کریگ لوئیس قبل از عمل، بیماری قلبی اش وخیم تر شد و پزشکان نگران مرگ زودرس وی بودند. برخی حتی گفتند که وی تنها 12 ساعت زمان برای زندگی دارد.

تنها انسان بدون قلب
بنابراین با کسب اجازه از همسر لوئیس، دکتر کوهن و دکتر فریزر این دستگاه را در درون بدن بیمار قرار دادند.این دستگاه با استفاده از پره هایی برای حرکت خون، منجر به جریان مداوم خون در بدن می شود.