پارس ناز پورتال

عکس های مبتذل زن فوتبالیست استرالیایی دردسر آفرید

مجموعه : مجله خبری روز
عکس های مبتذل زن فوتبالیست استرالیایی دردسر آفرید
فدراسیون فوتبال استرالیا از یک فوتبالیست زن این کشور خواست عکسهای مبتذل خود را از صفحه ی فیس بوکش بردارد.این خواسته در پی آن صورت گرفت که یک دختر ۱۳ ساله ی استرالیایی به دلیل تماشای تصاویر مبتذل وی در فیس بوک دچار مشکلات روحی شد!البته مادر این دختر ۱۳ساله از این فوتبالیست مشهور استرالیایی شکایت کرده است.به گزارش پارس ناز خانم جین گفت: دخترم در اینترنت به دنبال اطلاعات بیشتر درباره قهرمان فوتبال مورد علاقه اش بود که با تصاویر فجیع جنسی از وی روبرو شد ، البته نه در سایتهای غیراخلاقی ، بلکه در صفحه ی شخصی این فوتبالیست که قطعا خود آنها را به روز کرده است.
 
 
در پی این شکایت ، فدراسیون فوتبال استرالیا از لیزا دی وونا خواست که تصاویر مذکور را از پروفایلش بردارد.هرالد سیدنی نوشت ، این تصاویر فیس بوک که در معرض دید عموم است، دی وونای ۲۵ساله را در حالات قبیح هوسرانی نشان می دهد. این عکسها در یکی از کلوپ های ورزشی گرفته شده است.تعدادی از دوستان دی وونا نیز نظرات بی شرمانه ای را زیر عکسهای وی کامنت گذاشته بودند.
مادر این دختر نوجوان استرالیایی همچنین با ابراز تاسف شدید از دیدن چنین تصاویری گفت :  پس از دیدن این تصاویر دیگر نمی خواهم دخترم دنباله رو فوتبالیستهایی مانند ماتیلداس و لیزا باشد.  جین ادامه داد:  این دختران نمی توانند برای بقیه الگو باشند، آنها مایه ی شرمساری ورزش هستند.

هرالد سیدنی ادامه داد : ظاهرا جین آگاهی کافی از دنیای فوتبالی که سرشار از دستمزدهای هنگفت است و این افراد را قادر میسازد تنها به دلیل داشتن توانایی گل زدن به بالاترین درجات و ماشین های گرانقیمت اسپرت برسند ، ندارد.این روزنامه همچنین با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال استرالیا ، از اینکه یک دختر ۱۳ ساله باید چنین مسائلی را در خصوص ورزشکار مورد علاقه اش کشف کند ، ابراز تاسف کرد.شب گذشته قائم مقام فوتبال زنان در فدراسیون از جین که نام خانوادگی اش را فاش نکرد معذرت خواهی کرد.گفتنی است دی وونا در تیم فریدم واشنگتن آمریکا بازی می کند. او در المپیک ۲۰۰۴ آتن و جام فوتبال زنان آسیا در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ برای استرالیا به میدان رفته است .