پارس ناز پورتال

بازیگران مشهور هالیوودی که گیاهخوار هستند + عکس

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران مشهور هالیوودی که گیاهخوار هستند + عکس
راسل برند:
 
کمدین مشهور، راسل برند، از ۱۴ سالگی گیاهخوار شده است. او می گوید: با وجود اینکه من مواد مخدر مصرف می کنم اما به گیاهخواری پایبند می مانم؛به گزارش پارس ناز من باید هروئین مصرف کنم اما نباید همبرگر بخورم! با توجه به گزارشات بدست آمده، همسر سابق برند، کتی پری خواننده، نیز برای اینکه دل برند را به دست آورد و او را شاد کند دو سال پیش خوردن گوشت را ترک کرد. گرچه خیلی برایش سخت بود که گوشت را از رژیم غذایی اش حذف کند.
 

کریستین بل:
 
کریستین بل، بازیگر مشهور هالیوود، بیش از ۱۶ سال گیاهخوار بوده است. او در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه اش با یکی از سایت های خبری گفت: زمانیکه بچه بودم خصوصیات متغییر و به خصوصی داشتم. یکی از آنها این بود که من دوست نداشتم گوشت بخورم؛ دوست نداشتم گوشت را بجوم؛ دوست نداشتم آن را بچشم یا بو کنم؛ و به همین دلیل اصلاً گوشت نمی خوردم. من از کمتر بچه هایی بودم که واقعاً عاشق میوه و سبزیجات بودم.
 
 
پائول مک کارنتی:

این خواننده درنامه ای به نخست وزیر هند از وی خواست تا روزی را به زندگی عاری از گوشت اختصاص دهد و آن را روز ملی گیاهخواران نامگذاری کند.
 
 
کری آندروود:
 
خواننده ای که از ۱۳ سالگی گیاهخوار شد! زمانیکه او متوجه شد که چه بلایی بر سر حیوانات مزرعه خانواده اش می آید، یک گیاهخوار شد.
 
 
براد پیت:
 
در این سال ها بازیگر مشهور هالیوود، براد پیت نیز گیاهخوار شده است.
 

آلیسیا سیلور استون:
 
ستاره هالیوود، آلیسیا سیلور استون در وب سایتش نوشته است:به گزارش پارس ناز زمانیکه یک استیک می بینم، احساس ناراحتی و بیماری می کنم چون الان برای سگم و گاو ها ارزش خاصی قائل هستم. ۱۰ سال است که من گیاهخوار شده ام و این بهترین و سودمندترین تصمیمی است که تا کنون گرفته ام.
 
 
جالب است بدانید اغلب این هنرمندان مدافع حقوق حیوانات هستند و حتی از لباس های پشمی، چرمی و یا خز دار استفاده نمی کنند.