پارس ناز پورتال

هفتمین فرزند آنجلینا جولی و براد پیت در راه است + عکس

مجموعه : اخبار سینما
هفتمین فرزند آنجلینا جولی و براد پیت در راه است + عکس
ظاهرا آنجلینا جولی باردار است و هفتمین فرزند او وبرادپیت ۶ ماه دیگر متولد خواهد شد.به گزارش پارس ناز به نقل از مجله آمریکایی اوکی، این بازیگر مشهور هالیوود و همسرش براد پیت در انتظار تولد هفتمین فرزندشان هستند.آنجلینا به دوستانش گفته است که بی صبرانه در انتظار این است که دوباره مادر شود. یک منبع خبری به این مجله گفت تقریبا سه ماه از بارداری آنجلینا جولی می گذرد
 
 
آنجلینا نمی خواهد این موضوع را رسما اعلام کند اما این خبر را به تعداد محدودی از دوستانش گفته است. آنجلینا دوران بسیار سختی را می گذراند و تهوع های صبحگاهی ، خیلی او را اذیت می کند اما از نظر او ، مادر شدن ارزش تحمل همه این سختی ها را دارد.به گزارش پارس نار آنجلینا دکور اتاق خوابش را تغییر داده و همه دیوارهای آن را سفید کرده است.
 
او به ارتباط نزدیک بین سلامت و شادابی روح و سلامت فیزیکی بدن معتقد است و به همین دلیل قصد دارد با ایجاد تغییر در اتاقش ، ذهن خود را آرام کند تا راحتتر بتواند این دوران سخت را بگذراند. فرزندان این زوج به ندرت با پرستارهایشان تنها می مانند واغلب اوقات یکی از والدین آنها در کنارشان هستند اما در طول چند ماه گذشته آنها مدت زمان بیشتری با پرستارانشان تنها بودند.
 
 
 
   بهترین بازیگر زن یک شهروند آلمانی شد!! + عکس
 
این زن شخصیت معروف بالیوود و صاحب سبک است + عکس
 
این زن 30 ساله و ثروتمند هالیوود که 35 مغازه دارد + عکس
 
این بازیگر معروف زن به مقام شوالیه فرانسه رسید + عکس
 
اولین زن کارگردان که موفق شد جایزه اسکار بگیرد + عکس
 
زیباترین و جذاب ترین مانکن و بازیگر چین انتخاب شد + عکس
 
وقتی بچه های مایکل جکسون نام پدرشان را جاودانه می کنند
 
سرگرمی های جالب زنان بازیگر هالیوودی + عکس
 
پارتی جنجالی بازیگران معروف سینما + عکس
 
جنیفر لوپز برای چهارمین بار ازدواج می کند + عکس