پارس ناز پورتال

ریحانا در سال ۲۰۱۲ سیگار را ترک می کند!! + عکس

مجموعه : اخبار سینما
ریحانا در سال ۲۰۱۲ سیگار را ترک می کند!! + عکس
به گزارش پارس ناز، این خواننده مشهور هالیوود برنامه های زیادی برای سال جدید دارد . علاوه بر ترک کردن سیگار او تصمیم دارد در سال ۲۰۱۲ درآمد بیشتری بدست بیاورد و عاشق شود. یک منبع خبری گفت: ریحانا فکر می کند سال جدید زمان بسیار خوبی برای انجام این کار است . او نگران است که بعد از ترک سیگار وزن اضافه کند و به همین دلیل قصد دارد فعالیتهای بدنی خود را بیشتر کند تا در طول این مدت چاق نشود.

درباره زندگی عاطفی و احساسی اش باید بگویم او همیشه بدنبال عاشق شدن و یافتن مرد ایده آل خود است اما متاسفانه ریحانا در این مورد خیلی ایراد گیر است. منابع خبری اخیرا فاش کردند که پزشکان به ریحانا اکیدا توصیه کرده اند که سبک زندگی اش را تغییر بدهد و کمتر در جشنها و مهمانیها شرکت کند . یک منبع خبری گفت:ریحانا خیلی ضعیف شده است و شدیدا به استراحت نیاز دارد اما او هنوز هم به رفتن به مهمانی های شبانه و بیدار ماندن تا نیمه های شب ادامه می دهد .

وقتی او بخوبی استراحت میکند اصلا حالش بد نمی شود اما ریحانا معمولا مشغول کار کردن در استودیو ، اجرای کنسرت و رفتن به مهمانی های شبانه است و به اندازه کافی استراحت نمی کند. دکترها به شدت نگران فعالیتهای بیش از حد او هستند.
او باید بخودش مرخصی بدهد و کمی استراحت کند وگرنه آسیب پذیرتر و ضعیفتر می شود.