پارس ناز پورتال

دیدار پرزیدنت اوباما با آنجلینا جولی و براد پیت + عکس

مجموعه : اخبار سینما
دیدار پرزیدنت اوباما با آنجلینا جولی و براد پیت + عکس
پرزیدنت باراک اوباما که به عنوان قدرتمندترین شخصیت کشوری برای همه شناخته شده است، روز چهارشنبه در کاخ سفید با دو تن از قدرتمندترین و مشهورترین ستارگان هالیوود، برد پیت و آنجلینا جولی دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش پارس ناز عکس این بازیگران در حالیکه منتظر بودند تا با رییس جمهور به شیکاگو سفر کنند توسط عکاسانی که در خارج از کاخ سفید بودند، گرفته شد.
 

کاخ سفید هم تایید کرده است که پیت و جولی برای نمایش جدیدترین ساخته ی آنجلینا جولی در مورد جنگ بوسنی در موزه ی هولوکاست حضور یافته اند. بنابراین، به نظر می رسد که رئیس جمهور به راحتی می تواند با جولی در مورد اقدامات خود برای جلوگیری از فجایع گروهی و مبارزه با خشونت های جنسی علیه زنان گفت و گو کند.
پیت در اینجا هم عصا به دست بود، پیت به دلیل آسیب دیدگی در حین اسکی کردن مجبور است که مدتی با عصا در انظار عمومی ظاهر شود.
 
دیدار پرزیدنت اوباما با آنجلینا جولی و براد پیت + عکس

این اولین باری نیست که اوباما با این زوج ملاقات کرده است. قبل از این هم در سال ۲۰۰۹ رئیس جمهور با پیت به منظور بازسازی نیواورلئان پس از توفان کاترینا دیدار کرده بود.
جولی همچنین با دیوید پتریوس، مدیر سازمان سیا ملاقات کرد. یک منبع نزدیک به این فرمانده سابق ایالات متحده در افغانستان گفته است: صحبت های این دو در طی جلسه ای کاملاخصوصی صورت گرفت. آنها نشست مشابهی را نیز در بغداد و در سال ۲۰۰۸ داشته اند.