پارس ناز پورتال

زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس

زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس
زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای وجود دارد: او از نظر جسمانی دچار مشکل می باشد و عنوان کوتاه ترین و کوچک ترین مادر جهان را به خود اختصاص داده است.به گزارش پارس ناز او با قدی 73 سانتی متری از بیماری Osteogenesis Imperfecta شکنندگی استخوان ها و همچنین از توسعه نیافتگی ریه هایش رنج می برد اما هیچ کدام از این مشکلات باعث نشد که او از تصمیمش برای مادر شدن کوتاه بیاید.استیسی و همسرش در کنتاکی امریکا زندگی می کنند. او درمورد آشنایی شان می گوید که هر دو در سال 2000 سوپر مارکت کار می کردند و بایکدیگر آشنا شدند و در سال 2004 ازدواج کردند.
 
 
استیسی می گوید: پزشکان به ما گفتند که امکان بچه دار شدن برای من وجود ندارد، چرا که امکان داشت رشد بچه در بدن من صدمه شدیدی به اعضا بدنم وارد کند. پس از این صحبت ها من بسیار ناراحت شدم اما امیدم را از دست ندادم.پس از 8 ماه من باردار شدم! خبری که باعث تعجب همه دوستان و پزشکان شد. آنها تمام تلاش خود را کردند حتی به من گفتند که درصورت ادامه این وضع من خواهم مرد اما من تصمیم خودم را گرفته بودم و تلاش های آنها نتیجه نداد.پس از 28 هفته پزشکان با عمل سزارین اول فرزند این زن را در سال 2006 به دنیا آوردند. تولد این دختر شادی بسیاری را برای این خانواده همراه داشت اما آنها متوجه شدند که دخترشان وضعیت استیسی را به ارث می برد و به رشد طبیعی دست پیدا نخواهد کرد.
 
درمورد بارداری دومش میگوید: وضعیت بسیار بدی بود، پزشکان به هیچ وجه اجازه نمی دادند که من فرزندم را به دنیا بیاورم اما بازهم من ایمان داشتم که می توانم. به آنها گفتم که خدا این معجزه را برای من انجام داده است و من آن را ادامه خواهم داد.فرزند دوم او در هفته 34 به دنیا امد، دختری که در هنگام زایمان، نیمی از بدن مادر خود را اشغال کرده بود. اینبار شانس به آنها رو کرده بود چرا که فرزند دوم آنها کاملا سالم و مانند یک کودک طبیعی می باشد.هم اینک او منتظر تولد سومین فرزند و اولین پسر خود می باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا این پسر هم مانند مادر خود می باشد یا زندگی طبیعی مثل پدرش خواهد داشت؟