پارس ناز پورتال

این زن 30 ساله و ثروتمند هالیوود که 35 مغازه دارد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
این زن 30 ساله و ثروتمند هالیوود که 35 مغازه دارد + عکس
 
اگرچه پاریس هیلتون اغلب مورد انتقاد قرار می گیرد و بسیاری معتقدند که او به خاطر شهرت و ثروت خانوادگی اش مشهور شده است اما این ستاره ۳۰ ساله ادعا می کند که برای بدست آوردن ثروت هنگفتش به سختی کار کرده است.
به گزارش پارس ناز هیلتون می گوید:من در همه مراحل تولید محصولاتم مشارکت می کنم .در حال حاضر عطرهای من فروش بسیار خوبی دارند . من از سال ۲۰۰۵ تا بحال از فروش آنها حدود ۱.۳ میلیارد دلار بدست آورده ام .
من ۳۵ مغازه و ۱۷ خط تولید دارم . علاوه بر این من ۱۴ نوع عطر تولید می کنم و پروژه جدید من احداث کلابهای زنجیره ای ساحلی با نام پاریس هیلتون است. اولین کلاب ساحلی بزودی در فیلیپین احداث خواهد شد . این کلاب شامل همه نوع امکانات از جمله رستوران ، کافی شاپ و ورزشگاه خواهد بود.
 
این زن 30 ساله و ثروتمند هالیوود که 35 مغازه دارد + عکس
 
اگرچه اولین آلبوم موسیقی پاریس هیلتون که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد ، فروش بسیار کمی داشت و در واقع یک شکست بزرگ برای پاریس محسوب می شد اما او اصلا نا امید نیست و قصد دارد بزودی یک آلبوم دیگر منتشر کند.
او گفت:من علاقه بسیار زیادی به موسیقی دارم اما بخاطر مشغله زیاد و اجرای برنامه های متعدد در تلویزیون نمی توانم روی حرفه خوانندگی تمرکز کنم . اما مدتی است که با یک گروه از نوازنده های بسیار خوب و حرفه ای روی یک آلبوم جدید کار می کنم . فکر می کنم همه از شنیدن آهنگهای این آلبوم متعجب خواهند شد . این آلبوم بسیار مدرن و جذاب است و آهنگهای آن برای جشنها و مهمانی ها خیلی مناسب است.