پارس ناز پورتال

انتشار فیلم گلشیفته فراهانی پس از 10 سال + عکس

مجموعه : اخبار سینما
انتشار فیلم گلشیفته فراهانی پس از 10 سال + عکس

نخستین فیلم سینمایی فرزاد موتمن در مقام کارگردان با عنوان «هفت پرده» که حدودا ده سال قبل یعنی در سال 79 تولید شده بود ولی به دلیل مضمون صریح اجتماعی اش هیچ گاه فرصت اکران عمومی نیافته بود، به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش پارس ناز یکی از نقشهای اصلی این فیلم را گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجر ایرانی بازی میکند و «هفت پرده» در زمان خود دومین تجربه بازیگری فراهانی بعد از «درخت گلابی» بود!

فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی، عسل بدیعی، ماهایا پطروسیان، مجید مشیری و مانی کسراییان دیگر بازیگران فیلم بوده اند ضمن اینکه بهزاد فراهانی هنرمند بزرگ تئاتر ایران و پدر گلشیفته هم در این فیلم یکی از نقشهای مکمل را ایفا کرده است.

 
انتشار فیلم گلشیفته فراهانی پس از 10 سال + عکس

جالب اینجاست که هرچند تابستان امسال شایعاتی درباره اکران محدود این فیلم مطرح شد و حتی ماه رمضان به عنوان تاریخ احتمالی اکران آن پیش بینی شد اما هیچ کدام از عوامل فیلم و حتی خودِ موتمن از سرنوشت این فیلم آگاهی نداشتند تا اینکه به ناگاه این فیلم بدون حتی یک خط تبلیغ به صورت گسترده وارد شبکه نمایش خانگی شد.
 
احتمالا دست اندرکاران شرکت سینما رسانه آسیا که پخش این فیلم را برعهده داشته اند، این احتمال را میدادند که اطلاع رسانی پیش از موعد درباره پخش این فیلم ممکن است سبب ساز سوء تفاهم نسبت به چگونگی دریافت مجوز پخش آن شود و برای همین به صورتی کاملا چراغ خاموش و بدون کمترین پیش زمینه ای فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع کرده اند.

پارس ناز، توزیع این فیلم نه تنها در تهران بلکه در شهرستانها نیز انجام شده و تیراژ تقریبی آن حدود 250 هزار نسخه بوده است!یک نکته درباره طراحی اینسرت این فیلم جلب توجه میکند و آن هم اینکه در بالای نام این فیلم با فونتی درشتتر از نام کارگردان و سایر بازیگران نام گلشیفته فراهانی آمده است .