پارس ناز پورتال

علاقه شدید یک مرد هندی به شاهرخ خان + عکس

مجموعه : اخبار سینما
علاقه شدید یک مرد هندی به شاهرخ خان + عکس

به گزارش پارس ناز شاهرخ خان یکی از شناخته شده ترین هنرپیشه های دنیا است اما بزرگترین طرف‌دار او ویشال سینگ است که تمام خانه اش را تبدیل به محرابی برای این هنرپیشه کرده است.

این تاجر ۳۸ ساله که در «لاکناو» هند دارو فروشی دارد می گوید هیچ کاری نیست که برای شاد کردن شاهرخ خان از آن دریغ داشته باشد. تمام دیوارهای خانه و حتی اتومبیلش را با عکسهای این هنرپیشه ی بالیوودی پر کرده است و اسمش را هم به «شاهرخ خان» تغییر داده، حتی ماه عسلش را مقابل خانه ی این هنرپیشه در بمبئی گذرانده است تا شاید بتواند برای لحظه ای او را از نزدیک ببیند. اسم پسرش را درست مثل پسر شاهرخ خان، «آریان» گذاشته است و نام دخترش هم «سیمرن» می باشد که نام هنرپیشه ی نقش مقابل شاهرخ خان در فیلم بسیار موفق «دل واله دولهنیا له جائنگه» است.

علاقه شدید یک مرد هندی به شاهرخ خان + عکس

ویشال می گوید تمام اعضای خانواده اش با او در مورد شاهرخ خان موافق نیستند اما می گوید والدینش کم کم این علاقه ی او را پذیرفته اند و می دانند که عشق او به این هنرپیشه ی بالیوودی فراموش شدنی نیست. همسرش «راچی» تقریبا با گذراندن ماه عسلش در آن اردوی عجیب موافق بوده است تا شوهرش بتواند خان را از نزدیک ببیند. این طرفدار دو آتشه چند بار موفق به دیدن هنرپیشه شده است و می گوید که شاهرخ خان قول داده است به دیدن خانه ای او بیاید و او را مطمئن کرده که سر قولش می ماند. او می گوید داروخانه ی جدیدش را افتتاح نخواهد کرد مگر زمانی که شاهرخ خان روبان افتتاحیه را ببرد.

  خواهر مایکل جکسون پس از عمل زیبایی + عکس
  عكسهای جدید جنیفر لوپز و معشوقه 24 ساله اش
  همسر محمد شریفی نیا و زندگی شخصی وی پس از جدایی
  بازیگران معروفی که سر صحنه مجروح شدند + عکس
  شوکه شدن همه از خالکوبی عجیب کیم کارداشیان!! + عکس
  نیکول کیدمن رحم زنی را اجاره کرد و بچه دارشد + عکس
  حسادت عامل جدایی جنیفر لوپز از شوهرش شد + عکس