پارس ناز پورتال

خانم زیبایی که کسل آورترین زن جهان شد + عکس

خانم زیبایی که کسل آورترین زن جهان شد + عکس

به گزارش پارس نازبه نقل از هیت ورد شریل کول اگر بخواهد به عنوان یک ستاره در آمریکا معروف شود باید روش زندگی خود را تغییر دهد.رسانه ها و پاپاراتزی های آمریکا لقب کسل آورترین زن جهان را به ستاره انگلیسی گروه Girls Aloud  و همسر سابق اشلی کول که در مکانی خلوت و دنج در لس آنجلس زندگی میکند اعطا کرده اند.
شریل در هتل پنج ستاره  هالیوود سان ست مارکیز  اقامت دارد و برای ضبط برنامه های خود نیز از استادیوی واقع در همین هتل استفاده می کند وتمام زندگی اش را به کار کردن ، تمرین های ورزشی و دراز کشیدن در کنار استخر می گذراند.

خانم زیبایی که کسل آورترین زن جهان شد + عکس

یک عکاس در این باره اظهار داشت:شریل زندگی اش را به بطالت می گذراند. او هیچ کار خاصی انجام نمی دهد و عنوان کسل آورترین زن جهان برازنده اوست.
فرد دیگری نیز عنوان داشت: اون آدم یکنواخت و کسل آوریست. شریل غیر از کار، رفتن به باشگاه و دراز کشیدن لب استخر کار دیگری بلد نیست.

یکی از کارکنان هتل نیز درباره شریل و برادر کوچکترش گری که در هتل سکونت دارند اعلام داشت آنها همانند افراد مشهور دیگر رفتار نمی کنند و هیچ حرکتی برای جلب نظر رسانه ها از خود نشان نمی دهند:" با وجود شهرت شریل هیچ کس در لس آنجلس او را نمی شناسد.

خانم زیبایی که کسل آورترین زن جهان شد + عکس

افراد سرشناس زیادی به این هتل می آیند ولی شریل مثل هیچ کدام از آنها نیست . با وجود آنکه هیچ رستوران، کلوپ و باری نزدیک هتل وجود ندارد تاکنون ندیده ام او برای رفتن به یکی از این مکان ها هتل را ترک کند و ترجیح می دهد در سوئیت خود بماند. اکثرا غذا را در سوئیتش می خورد و همیشه نیز با کارکنان خدماتی هتل دعوا و مشاجره به راه می اندازد. همیشه سیگار مارلبورو می کشد و حتی در روزهای ابری نیز عینک آفتابی می زند.