پارس ناز پورتال

حسادت عامل جدایی جنیفر لوپز از شوهرش شد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
حسادت عامل جدایی جنیفر لوپز از شوهرش شد + عکس
 
 
با وجودآنکه 6 سال از پایان یافتن  نامزدی جنیفر و بن افلک می گذرد، اما او هنوز هم در قلب جنیفر و مادرش جای دارد.به گزارش پارس ناز هنگامی که جنیفر خبر ازدواجش با مارک آنتونی را به جنیفر داد،او در پاسخ به جنیفردر یک ایمیل به او گفت برایش بسیار خوشحال است و آرزوی خوشبختی برای هردوی انها را دارد.بنا به گزارشات نشریات جنیفر گفته استبن همیشه یکی از بهترین و بزرگترین دوستان من بوده است.
 
حسادت عامل جدایی جنیفر لوپز از شوهرش شد + عکس
 
پارس ناز:برطبق گزارشات رسیده تنها بعد از یک هفته از تقسیم اموالشان، مارک انتونی و جنیفر لوپز از یکدیگر جدا شدند.جنیفر اذعان کرده که حسادت بیش از حد شوهرش باعث جدایی انها شده،جنیفر درمصاحبه با یک مجله گفته است:این ازدواج اشتباه بود و جنیفر شجاعت پایان دادن به همه چیز را برعهده گرفت. یک منبع معتبر دیگرگفت است که مارک در همه چیز به جنیفر حسادت میکرده  وجنیفر نیز گفته است مارک شوهر وحشتناکی بود.
 
حسادت عامل جدایی جنیفر لوپز از شوهرش شد + عکس
 
نهایتا آنها پس از دعوا و مجادله های بدون وقفه ایی که با هم داشتند آخر هفته پیش جنیفر ازمارک تقاضا کرده است،منزلش در هالیوود را ترک کرده و به هتل برود.در کنار هم بودن این زوج نه  تنها مایه خوشبختی  انها نخواهد شد، بلکه برای انها بدبختی نیز به بار خواهد آورد.آنها به این نتیجه رسیدند که بهترین راه برای انها این است که از یکدیگر جدا باشند و با داشتن دوقوهای 3ساله خود مکس و امی تصمیم به جدایی گرفتند.
 
حسادت عامل جدایی جنیفر لوپز از شوهرش شد + عکس
 
اما در واقع منابع دیگری علت جدایی مارک انتونی و جنیفر لوپز را حسادت کاری مارک نسبت  به جنیفر  می دانند، انها می گویند هنگامی که جنیفر به عنوان یکی از داوران مسابقه” امریکن آیدل” برگزیده شد، آنتونی به جنیفر بسیار حسادت کرد. حسادت انتونی زمانی بیشتر شد که جنیفر در کنار  ویلیام لوی که  به “براد پیت کوبا معروف است  ویدئوجدیدش را ضبط کرد.
 
حسادت عامل جدایی جنیفر لوپز از شوهرش شد + عکس
 
البته بعد از ضبط ویدئوجدید جنیفر،سخنگوی ویلیام اعلام کرد، رابطه او با جنیفر  تنها یک رابطه کاریست و یک منبع آگاه اعلام کرد که آنتونی از اینکه چند روز است از جنیفر هیچ خبری ندارد بسیار خوشحال است. با این حال آنها در تقسیم اموالشان  طبق خواسته جنیفر عمل کردند و خانه ایی که دارای 12 اتاق خواب است به جنیفر و عمارتی که در جزیره قراردارد به آنتونی تعلق گرفت. آنتونی در تور آخر هفته خود در بوگوتا  که در کلمبیا برگزار شد گفت:” من در حال حاضر یک مرد مجرد خوشحالم.