عضویت در گروه

مروری بر گذشته

ربات ۶ پا مخصوص عملیات نجات +عکس ربات ۶ پا مخصوص عملیات نجات +عکس دستگاهی جدید برای کم کردن درد کشیدن دندان عقل +عکس دستگاهی جدید برای کم کردن درد کشیدن دندان عقل +عکس تولید انرژی برق از گیاهان زنده تولید انرژی برق از گیاهان زنده اختراع قابلمه خورشیدی +عکس اختراع قابلمه خورشیدی +عکس تکنولوژی منحصر به فرد جدید برای تبدیل خانه به سینمای 3 بعدی +عکس تکنولوژی منحصر به فرد جدید برای تبدیل خانه به سینمای 3 بعدی +عکس کشف جعبه ای مرموز در سیاره سرخ +عکس کشف جعبه ای مرموز در سیاره سرخ +عکس 5 فناوری آینده که شما معتاد آنها خواهید شد 5 فناوری آینده که شما معتاد آنها خواهید شد صندلی و فرمان خودروهای آینده نزدیک +عکس صندلی و فرمان خودروهای آینده نزدیک +عکس ساخت «ربات حشره» برای تحقیق بر روی حشرات +عکس ساخت «ربات حشره» برای تحقیق بر روی حشرات +عکس کشف سیاره ای جدید به مانند زمین کشف سیاره ای جدید به مانند زمین یه کمک این گجت هوشمند پزشک فرزندان خود شوید! +عکس یه کمک این گجت هوشمند پزشک فرزندان خود شوید! +عکس گوشی‌های هوشمند خود را ازاتاق خواب کودکان دور کنید گوشی‌های هوشمند خود را ازاتاق خواب کودکان دور کنید دوچرخه‌ای با چرخ‌های الکترونیکی +عکس دوچرخه‌ای با چرخ‌های الکترونیکی +عکس کوچک‌ترین میکروسکوپ جهان توسط فرانسوی ها اختراع شد کوچک‌ترین میکروسکوپ جهان توسط فرانسوی ها اختراع شد حلزون مرگبارتر از کوسه ها برای انسان ها! حلزون مرگبارتر از کوسه ها برای انسان ها! روباتی که عکس های شما را بر روی کاغذ میاورد! +عکس روباتی که عکس های شما را بر روی کاغذ میاورد! +عکس عکس های باوری نکردنی از نحوه آب گرفتن سفینه فضایی توسط دانشمندان عکس های باوری نکردنی از نحوه آب گرفتن سفینه فضایی توسط دانشمندان تنها موجودی که در فضا هم زنده می‌ ماند +عکس تنها موجودی که در فضا هم زنده می‌ ماند +عکس نمونه اسکلت یک دایناسور دانشمندان دنیا را شوکه کرد +عکس نمونه اسکلت یک دایناسور دانشمندان دنیا را شوکه کرد +عکس آنزیم‌ها به دست محققان زیبا شدند! +عکس آنزیم‌ها به دست محققان زیبا شدند! +عکس

قابل توجه خانم هایی که از سوسک میترسند + عکس

به گزارش پارس ناز به نقل از دیلی میل: قابل توجه خانمهایی که از سوسک میترسند ،این سوسک نه تنها ترسناک نیست بلکه باید از او بخاطر نجات جان انسانها تقدیر کرد.

او قابلیت پریدن دارد و مجهز به چندین دوربین میکروسکوپی است. هنگام زلزله یا فاجعه های مشابه که باعث تخریب ساختمانها میشود از این دستگاه برای نجات جان انسانهای زیر آوار استفاده میشود.

قابل توجه خانم هایی که از سوسک میترسند + عکس

این دستگاه با تبدیل انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی یک منبع ماندگار انرژی دارد و با پنل های خورشیدی که روی بالهای این سوسک مکانیکی کار گذاشته شده است میتواند انرژی خورشیدی را نیز ذخیره کند.

قابل توجه خانم هایی که از سوسک میترسند + عکس

از این دستگاه میتوان با مقاصد نظامی نیز استفاده کرد. مثلا در فجایعی مثل انفجار اتمی فوکوشیما یک پروفسور ایرانی به اسم دکتر خلیل نجفی استاد دانشگاه میشیگان این دستگاه را طراحی کرده است.

دردسر و مشکلات زنان زیبا برای مردان!!
  روابط نامشروع‌ در چه ‌زنانی زیاد است؟
  چرا رنگ موی انسان آبی یا سبز نیست؟

تبلیغات سمت چپ 1