پارس ناز پورتال

زنی که برای برلوسکنی فاحشه‌ جور میکرد + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
زنی که برای برلوسکنی فاحشه‌ جور میکرد + عکس

این زن انگلیسی ایتالیایی که ۲۵ ساله می باشد و سابقا یک متخصص دندان بوده است، نیکول مینتی نام دارد که گفته می شود زنانی را برای مهمانی های برلوسکنی جور کرده است.
نخست وزیر جنجالی ایتالیا، سیلویو برلوسکنی به یک عضو شورای منطقه ای در ایتالیا قول داده بود که اگر برای فاحشه جور کند، کاری می کند که او وارد پارلمان شود.

برلوسکنی ۷۴ ساله فردا به جرم داشتن رابطه ی جنسی با ۳۳ زن در مهمانی ها، که شامل یک رقصنده به نام “کریمه المحروق” (رقصنده مراکشی ۱۷ ساله)، محاکمه می شود.
به گزارش پارس ناز این زن انگلیسی ایتالیایی که ۲۵ ساله می باشد و سابقا یک متخصص دندان بوده است، نیکول مینتی نام دارد که گفته می شود زنانی را برای مهمانی های برلوسکنی جور کرده است.
وی در حال حاضر به دلیل نقشش در این رسوایی تحت بازجویی است.

در این نوار صوتی که پخش شده است، شنیده می شود که برلوسکنی مینتی را تمجید می کند و او را خیلی خوب و عشق صدا می کند.

وی می افزاید: من فقط چیزهای خوب در مورد تو می شنوم. در انتخاباتی که برگزار می شود تو به پارلمان راه می یابی!

هفته گذشته او در مصاحبه ای اعلام کرد  که ارزویش این است که وزیر خارجه ایتالیا باشد.

در این نوار صوتی که پخش شده است، برلوسکتی با مینتی در مورد بازجوییها و سن و سال “المحروق” (دختر ۱۷ ساله مراکشی) صحبت می کنند.

برلوسکنی به مینتی می گوید: چیزی که اینجا مهم است این است که چندین نفر وجود دارند که می توانند شهادت بدهند که او گفته است که سن او متفاوتی از آن چیزی است که خودش گفته است.

همچنین ادعا شده است که برلوسکنی از قدرتش استفاده کرده و از پلیس خواسته است این دختر را که به جرم دزدی در بازداشت بوده، آزاد کند