پارس ناز پورتال

ازدواج و بچه دار شدن یک خواهر و برادر با هم!! + عکس

ازدواج و بچه دار شدن یک خواهر و برادر با هم!! + عکس
دختر و پسری اهل آفریقای جنوبی که برای ۵ سال با هم نامزد بودند و دیوانه وار عاشق یکدیگر بودند.
به گزارش پارس ناز بارداری خواهر از برادرش در روز ازدواج و پس از اینکه پدر و مادرشان پس از ۲۸ سال همدیگر را ملاقات کردند، متوجه شدند خواهر برادر هستند و در حاثه ای تلخ در حالیکه دختر ۸ ماهه حامله بود از هم جدا شدند. زنی که هفته آینده فرزند خود را به دنیا می‌آورد زمانی که فهمید پدر فرزندش برادرش است از لحاظ روحی ویران شد.

این زوج که در دانشگاه با هم آشنا شده بودند تصمیم گرفتند تا در روز ازدواج و پیش از عقد قانونی والدین مجردشان را به همدیگر معرفی کنند. اما ملاقات آنها با یکدیگر سبب این موضوع شد تا پی ببیرند آنها خواهر برادر بوده اند و در زمان کودکی از یکدیگر جدا شده اند. این زوج گمنام اهل آفریقای جنوبی پس از فهمیدن این موضوع از شنبه هفته پیش همچنان در شوک به سر می‌برند.

 
 
این خواهر برادر تنی پس از آنکه پدر مادرشان در کودکی طی یک طلاق سریع از هم جدا شدند، یکدیگر را هرگز ندیدند. در آن زمان زن ۸ ماهه حامله بود و پسر ۲ سال سن داشت.
 
مردی که به عنوان پدر در این حادثه اسمش مطرح است در مصاحبه با این روزنامه گفت وی پس از آنکه متوجه تقلب و دروغ همسرش در سال ۱۹۸۳ شده است از وی جدا شده و به این ترتیب دختر توسط مادرش و پسر توسط پدرش بزرگ شده است. و به این ترتیب هیچکدام از این دو نمی‌دانستند که خواهر و برادر هستند.