پارس ناز پورتال

آغاز کار مانکن معروف برزیل بعد از زایمان + عکس

آغاز کار مانکن معروف برزیل بعد از زایمان + عکس


تولد اولین فرزند ژیسل بوندچن مدل مشهور برزیلی

به گزارش پارس ناز نخستین فرزند ژیسل بوندچن سوپر مدل مشهور دنیا و تام برادی بازیکن آمریکایی فوتبال بدنیا آمد این بچه که پسر است اولین فرزند این مدل برزیلی 29 ساله و دومین فرزند شوهرش تام 32 ساله است
ژیسل بوندچن سوپر مانکن برزیلی و همسرش تام برادی


ژیسل بوندچن چند سالی است که در صدر پردرآمدترین مانکن های دنیاست او ثروتی حدود 150 میلون دلار دارد . بعد از حضور دوباره هایدی کلوم تنها 7 هفته پس از زایمانش به نظر میرسد باید منتظر حضور دوباره ژیسل بوندچن نیز باشیم. چرا که گویا رقابتی که این روزها در دنیای مد و همچنین در هالیوود بر سر بارداری و زایمانهای مکرر ستاره ها برجاست این روزها به زمانی رسیده است که اکثر این ستاره ها که حالا دیگر نوزادان خود را به دنیا آورده اند رقابت را مرحله تناسب اندامشان بعد از بارداری رسانده اند. چند هفته پیش بود که حضور هایدی کلوم در شوی ویکتوریا سکرت 7 هفته بعد از زایمان با اندام عالی و متناسب این پیام را به دنیای مد داد که منتظر درخشیدن سوپر مدلها پس از زایمان شان باشیم.



البته این نکته برای خانمهایی که از این تناسب اندام مانکن ها متعجب شده اند قابل توجه است که این ستاره ها در زمان قبل از بارداری کاملا دارای اندام متناسب بوده اند و به شیوه خوردن خود کاملا اهمیت میداده اند.
ژیسل بوندچن زمانی درباره راز اندام لاغر و زیبا خود گفته بود :« من معمولا مقداری کمی گوشت همراه شام خود می خورم. من تلاش می کنم خوردن گوشت را به سه وعده در هفته محدود کنم و ترجیح می دهم که گوشت جوجه باشد. سایر روزها ماهی و سبزیجات می خورم. اما من خود را با قوانین رژیم مشخص و دقیق آزار نمی دهم و هیچ چیز من را از لذت خوردن شیرینی و کلوچه داغ باز نمی دارد. مساله حفظ تعادل است. من دوست دارم بخورم، اما آن را با ورزش جبران می کنم.»