پارس ناز پورتال

این خواننده زن، محبوبترین فرد گوگل پلاس است!!

مجموعه : اخبار سینما
این خواننده زن، محبوبترین فرد گوگل پلاس است!!
اسپیرز با داشتن 994963 دنبال کننده محبوب ترین شخص گوگل پلاس است. نکته ی جالب توجه این است که در طی مدتی که در حال تولید این خبر بودیم ظرف کمتر از چند ساعت حدود 1000 نفر به تعداد دوست داران او اضافه شد.
 
به گزارش پارس ناز گوگل پلاس سرویس شبکه اجتماعی گوگل است. این سرویس به عنوان یک شبکه اجتماعی لایه‌ای که خدمات اجتماعی مختلف گوگل از جمله گوگل پروفایل و گوگل باز را در خود ادغام می‌کند، امکانات جدید بسیاری از جمله حلقه‌ها، پاتوق‌ها، جرقه‌ها، و تجمع‌ها را نیز ارائه می‌کند. این شبکه اجتماعی بزرگترین تلاش این موتور جستجوگر برای رقابت با فیس‌بوک است که بیش از 800 میلیون کاربر دارد.

این سرویس در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۱ به طور آزمایشی آغاز به کار کرد که در این مرحله آغازین کاربران صرفاً از طریق دعوتنامه از جانب دیگر اعضا قادر به عضو شدن در این شبکه هستند. به گفتۀ سازندگان در حالی که فیس‌بوک با اتهاماتی نظیر نقض حریم کاربران رو به رو است، گوگل پلاس با استفاده از قابلیت های خود این امکان را به به کابران می دهد تا بر روی اطلاعاتی که قصد به اشتراک گذاشتن آن ها را با دیگران دارند، اشراف کامل داشته باشند. گوگل+ برخلاف فیس بوک در اعلام تعداد اعضای خود بسیار خست به خرج می دهد ولی طبق برخی از گزارش ها تعداد اعضای آن به بیش از 100 میلیون نفر رسیده است. در همین زمینه گروه تولید تازه سعی دارد به بررسی پنج نفر اول این شبکه اجتماعی نوظهور بپردازد. البته لازم به ذکر است که رتبه این پنج نفر هر روز جابجا می شود ولی با این وجود طبق آمار این پنج نفر بیشترین دنبال کننده (Followers) را دارند.

1- بریتنی اسپیرز

این خواننده زن، محبوبترین فرد گوگل پلاس است!!
اسپیرز با داشتن 994963 دنبال کننده محبوب ترین شخص گوگل پلاس است. نکته ی جالب توجه این است که در طی مدتی که در حال تولید این خبر بودیم حدود 1000 نفر به تعداد دوست داران او اضافه شد. بریتنی جین اسپیرز ( Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ خواننده، رقاص، ترانه سرا، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می سی سی پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد. اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی در برنامه‌های تلویزیونی بازی می کرده‌است. کارهای او طبق آمارِ گروه «زامبا» بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در جهان فروش داشته است. انجمن صنعت ضبط آمریکا RIAA رتبه هشتم پرفروش‌ترین هنرمند زن تاریخ موسیقی آمریکا را به او داده است.همچنین ۳۲ میلیون آلبوم در آمریکا به فروش رسانده. موفقیت او به عنوان خواننده به او اجازه فعالیت در سایر زمینه‌های هنری را داد. او در سینما و تلویزیون بازیگری کرده، دو جلد کتاب نوشته، همچنین او قرارداد چندین محصول از قبیل خط تولید عطر خودش(عطر بریتنی) و همچنین خط تولید لباس با طراحی خودش را با کمپانی «کندیز» امضا کرده‌است. اسپیرز توسط سایت Billboard در لیست هنرمندان دهه ۲۰۰۰ نفر هشتم شده است.

2- لری پیج

این خواننده زن، محبوبترین فرد گوگل پلاس است!!
پارس ناز : لری با 892889 نفر دنبال کننده دومین شخص محبوب در گوگل پلاس است. لورنس ادوارد لَری پیج ( Lawrence Edward Larry Page)، متولد ۲۶ مارس ۱۹۷۳ کارآفرین و مبتکر آمریکایی می‌باشد که به همراه سرگئی برین (Sergey Brin) موتور جستجوی اینترنتی گوگل- در حال حاضر شرکت گوگل– را بنا نهاد. لری پیج پسر دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین دانش‌ آموختگان دکترای علوم رایانه‌ای از دانشگاه میشیگان و استاد علوم رایانه و هوش مصنوعی در دانشگاه ایالتی میشیگان و گلوریا پیج، مربی برنامه‌نویسی رایانه در دانشگاه ایالتی میشیگان می‌باشد. او همچنین برادر کارل ویکتور پیج، مؤسس ای ‌گروپ، که به یاهو به مبلغ نیم میلیارد دلار فروخته شد، است. پیج در مدرسه مونتزوری در لنسینگ، میشیگان تحصیل کرده‌است و از دبیرستان لنسینگ غربی فارغ‌التحصیل شده‌است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی رایانه از دانشگاه میشیگان و کارشناسی‌ارشد را از دانشگاه استنفورد اخذ کرده‌است.

3- اسنوپ داگ

این خواننده زن، محبوبترین فرد گوگل پلاس است!!
اسنوپ سومین نفر محبوب گوگل پلاس است و 835273 دنبال کننده دارد. اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، متولد ۲۰ اکتبر ۱۹۷۲ با نام واقعی کلوین کوردوزار بروداس جونیور خواننده و تهیه‌کننده سبک رپ آمریکایی است. وی از خوانندگان سیاه ‌پوست موسیقی رپ تبهکاری و گانگستری است. او در لانگ ‌بیچ کالیفرنیا به دنیا آمد. مادرش در کودکی او را با نام اسنوپی صدا می‌کرد و او نام Snoop doggy dogg را به عنوان نام هنری خود برگزید که بعدها به Snoop dogg تغییر کرد. او بعد از اینکه از دبیرستان فارغ التحصیل شد، سه سال با پلیس به خاطر مواد مخدر و شرارت درگیر بود و پی در پی به زندان می افتاد. او در این سالها، به خواندن رپ مشغول شد و با دوست خود Warren G که برادر ناتنی Dr Dre بود، آهنگهای خود را به صورت غیر حرفه‌ای می‌ساختند. به این صورت بود که او با Dr Dre آشنا شد و آهنگ فیلم Deep covec را با همدیگر ساختند، سپس آلبوم Chronic هم با شراکت اسنوپ در بعضی آهنگ‌ها آماده شد. اسنوپ داگ در سال ۲۰۰۹ میلادی به گروه امت اسلام پیوست و رسماً مسلمان شد.

4- تایرا بنکس
 

این خواننده زن، محبوبترین فرد گوگل پلاس است!!
تایرا با داشتن 712673 دنبال کننده چهارمین نفر محبوب گوگل پلاس است. تایرا لین بَنکس (Tyra Lynne Banks): متولد ۴ دسامبر ۱۹۷۳ مجری برنامه‌های تلویزیونی، بازیگر، مُدل پیشین و بازرگان اهل آمریکا است. او ابتدا به عنوان مُدل در پاریس، میلان، لندن، توکیو و نیویورک به شهرت رسید اما در سال‌های بعد، اجرای برنامه‌های تلویزیونی باعث دستیابی‌اش به موفقیت تجاری شد. بنکس مدتی مجری برنامه تلویزیونی «America’s Next Top Model» بوده‌است و موسس و اجرا کننده  برنامه پربیننده خودش با نام «شو تایرا بنکس» نیز هست. بنکس در سال ۲۰۰۹ از سوی «اتحاد ضد افترا به گی‌ها و لزبین‌ها» به‌خاطر برخی موضوعاتی که در برنامه‌اش به آن‌ها می‌پردازد نشان افتخار دریافت کرد.

5- ریچارد برانسون

این خواننده زن، محبوبترین فرد گوگل پلاس است!!
ریچارد پنجمین نفر محبوب گول پلاس است، او 640603 دنبال کننده دارد. سِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون (Sir Richard Charles Nicholas Branson) متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۵۰ کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است که شهرتش را مدیون موفقیت عظیم گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان چندین و چند شرکت در سراسر دنیاست. نام تجاری ویرجین، نام انحصاری ریچارد است. تاریخ تاسیس شرکت مرکزی ویرجین در اداره ثبت شرکت‌ها در لندن سال ۱۹۸۹ میلادی است، گرچه سابقه فعالیت‌های بازرگانی او با نام تجاری «ویرجین» به سال‌های دهه ۱۹۷۰ میلادی باز می‌گردد. دامنه فعالیت‌های تجاری شرکت‌های عضو گروه ویرجین بسیار گسترده است. از ارائه خدمات اینترنتی گرفته تا ایستگاه‌های رادیویی، لوازم آرایشی و شرکت راه‌آهن.