پارس ناز پورتال

افراد معروف جهان پولشان را کجا سرمایه گذاری میکنند+عکس

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و خواننده های معروف پولشان را کجا سرمایه گذاری میکنند.

اگر فکر می کنید بازیگران و خواننده ها بخاطر درآمدهای کلانی که دارند نیازی به سرمایه گذاری ندارند اشتباه می کنید. ما در اینجا هنرمندانی مثل آشتون کاتچر ، لیدی گاگا ، و … داریم و به شما می گوییم که این سلبریتی ها پولهایشان را کجا سرمایه گذاری می کنند.

آشتون کاتچر:

این بازیگر جوان پولهای خود را در راه اندازی سایت های اینترنتی سرمایه گذاری می کند. یکی از مشهوریترین اقدامات او خرید شبکه اینترنتی Skype بود ، معامله ای که 2.8 میلیارد دلار برایش هزینه برمی داشت.و دیگری سرمایه گذاری در شبکه خدمات مایکروسافت که 8 میلیارد دلار هزینه در بر داشت.

به گزارش پارس ناز ،کاتچر قسمت اعظم درآمد خود را در شبکه های اینترنتی و راه اندازی خطوط هواپیمایی سرمایه گذاری می کند.

جاستین تیمبرلیک:

جاستین جا پای "شان پارکر" گذاشته است، سرمایه گذار رسانه اجتماعی که در سال 2010 فیلم "شبکه اجتماعی" را تهیه کنندگی کرد.

تابستان گذشته جاستین تمیبرلیک بنگاه "رسانه قاره " را تاسیس کرد. او برای این کار 3 میلیون دلار هزینه کرد و نقش اصلی و تاثیر گذار شبکه Myspace نیز به شمار می رود.این هنرپیشه و خواننده جوان سرمایه گذار موفقی هم هست.او یک کمپانی تولید و طراحی لباس نیز دارد و یک شرکت تهیه کنندگی ضبط و پخش آلبوم های موسیقی را نیز دارا می باشد.

افراد معروف جهان پولشان را کجا سرمایه گذاری میکنند+عکس

کیم کارداشین:

کیک کارداشین دختر "رابرت کارداشین" وکیل معروف "او. جی سیمپسون" است. کیم کارداشین و سه سرمایه گذار و بنیانگذار ShoeDazzle که کار خرید و فروش اینترنتی کفش را دارا می باشد کار خود را از سال 2007 آغاز کردند. این سایت 3 میلیون نفر مشتری دارد و طی سالیان اخیر کار خود را گسترش داده و کیف دستی ، جواهرات و کفش به فروش می رساند.این وب سایت به تارگی 40 میلیون دلار در کمپانی Andressen Horowitz که پروفایل سایت هایی مانند فیس بوک ، فور اسکوئر ، گروپن ، اسکایپ و توئیتر را ساخته است سرمایه گذاری کرده اند.

افراد معروف جهان پولشان را کجا سرمایه گذاری میکنند+عکس

لیدی گاگا:

خواننده عجیب و غریب پاپ آمریکا "لیدی گاگا" هنرمند دیگری است که پول خود را در زمینه صنایع نوپا خرج میکند مانند اشتون کاتچر؛ او اخیرا در کمپانی Backplane وب سایتی برای طراحی آنلاین شرکت ها در زیمنه های ورزشی و موسیقی سرمایه گذاری کرده است. این کمپانی بیش از 1 میلیون دلار از یکی از سرمایه گذاران خود توسط گوگل راه اندازی شده است.

این اولین سرمایه گذاری لیدی گاگا در زمینه تکنولوژی نیست. این خانم تاجر
هنرمند در زمینه بازیهای کامپیوتری Zynga نیز سرمایه گذاری کرده بود.

افراد معروف جهان پولشان را کجا سرمایه گذاری میکنند+عکس

 

  شهاب حسینی با بازیگری خداحافظی کرد!!
  بازیگر معروفی که برای سگش هم بلیت هواپیما می خرد
  لیلا حاتمی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مراکش!!
  آخرین خبرها از رابطه نامشروع جاستین بیبر با دختر 20 ساله