پارس ناز پورتال

مجوز تهیه کنندگی برای نیوشا ضیغمی!!

مجموعه : اخبار سینما
نیوشا ضیغمی که اغلب او را در آثار تجاری سینمای بدنه دیده ایم یکی دو سالی است که میکوشد به اندازه بازیگری در عرصه پشت صحنه سینما و از جمله تهیه کنندگی هم فعالیتهایی داشته باشد.

سال قبل به همراه همسرش آرش پولادخان به عنوان سرمایه گذار در تولید فیلم سینمایی «پرتقال خونی» که این روزها روی پرده است، فعالیت داشت امسال دو فیلم سینمایی «گشت ارشاد» و «چهارسو» را به عنوان بازیگر در جشنواره خواهد داشت.

«گشت ارشاد» که باز هم یک کمدی است در مایه های آثار قبلی سعید سهیلی اما «چهارسو» که ضیغمی باز هم به عنوان سرمایه گذار در تولید آن نقش داشته با فیلمنامه ای از حمید سلیمی روزنامه نگار خوش ذوق سینمایی، از جمله پروژه هایی است که امید زیادی به موفقیت آن در جشنواره فجر میرود.

«چهارسو» توسط فرهاد نجفی کارگردانی شده و ضیغمی هم نجفی را کارگردانی جوان و مستعد دانسته که خیلی خوب ابزار کار در سینما را میشناسد.

«چهارسو» دومین فیلمی است که سرمایه آن توسط دفتر تولید فیلم نیوشا ضیغمی آرش پولادخان تامین میشود و این زوج سینمایی کافی است در تولید یک فیلم دیگر سرمایه گذاری کنند تا مجوز تهیه کنندگی آنها صادر شود.

ضیغمی هنوز برای دفتر تولید فیلم خود نامی را انتخاب نکرده اما بعد از تولید فیلم بعدی و دریافت مجوز تهیه کنندگی حتما یک عنوان سینمایی هم برای شرکت سینمایی خود برمیگزیند.