پارس ناز پورتال

عجیب ترین دختری که تاحالا دیده‌اید + تصویر

 
مریلین لارن وقتی متولد شد یك دست و چهار كلیه داشت و امروز با اینكه معده بسیار ضعیفی دارد قصد دارد رویای كودكیش را به واقعیت تبدیل كند و به یك مدل تبدیل شود.

مریلین لارن ۱۵ ساله كه از طریق لوله غذا می‌خورد و ورم مفاصل او را عذاب میدهد هزاران دختر را در مسابقه ملی مدل ها در بریتانیا شكست داده است و به فینال راه پیدا كرده است.
مریلین زمانی كه به دنیا آمد زیر ۲ پوند وزن داشت و وی همكنون از خودجنبایی سندرم زجر می‌برد – یك حالت نادر كه اجازه نمی‌دهد معده او غذا را خوب هضم كند.
او مجبور است ۱۶ ساعت در روز برای اینكه غذا را از طریق لوله مستقیماً وارد روده خود كند وقت صرف كند.
عجیب ترین دختری که تاحالا دیده‌اید + تصویر
او مجبور است هرجا كه می‌رود دستگاه خود را با خود حمل كند.این دختر نوجوان تا كنون صدها عمل جراحی را بر روی بدنش تجربه كرده است. او همچنین با چهار كلیه متولد شده است و برای درد مفاصل مجبور است قرص استفاده كند.
برخلاف فیزیك بدنی اش ، مریلین به فینال مسابقه دوشیزه نوجوان بریتانیا راه پیدا كرده است. او توسط یك استعداد یاب در شو لباس بیرمنگهام كشف شد
او دارد پا بر جای مدل و ستاره تلویزیونی مورد علاقه اش كیت پرایس می‌گذارد و می تواند در ماه های اخیر در CatWalk ( مسیری كه مدل ها برای نمایش لباس در جلوی حضار راه میروند ) راه برود.
این دختر نوجوان كه در ماه می باید یك عمل جراحی دیگر را تجربه كند میگوید : هیچوقت فكر مدل شدنم به ذهنم خطور نكرده بود ولی الان میخواهم برنده باشم.
مریلین كه كودكی زود رس است 12 هفته زودتر به دنیا آمد و تا دوران بچگی نمی توانست به راحتی غذا بخورد زیرا معده او قادر به هضم غذا نیست و این عمر باعث حالت تهوع وی می‌شود.
مریلین با تمام ناتوانی دارای كمربند آبی كاراته است.
مادر 46 ساله او كه دائماً از دخترش مراقبت می‌كند می‌گوید : دختر من دختری به تمام معنا است.
او می‌گوید : معلمان در مدرسه به من گفته اند بعضی اوقات شرمشان می‌شود كه مریلین را می‌بینند زیرا از دیدن یك لكه بر روی صورت خودشان انقدر ناراحت هستند ولی مریلین با داشتن چنین ناتوانی جسمی دختری بی نظیراست.