پارس ناز پورتال

من این دختر زیبا را برای خودم می خواهم + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
یک دختر ۲۲ ساله لیبیایی از اقدامات غیراخلاقی معمر قذافی و فجایع حکومت وی پرده برداشت.

به گزارش پارس ناز به نقل از ایسنا؛ العربیه نوشت، صفیه، دختر ۲۲ ساله لیبیایی در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی، در حالی که به شدت می‌گریست جزئیات اسارت ۵ ساله خود توسط معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی و اقدامات غیر اخلاقی وی را فاش کرد.

وی با اشاره به خاطرات دردناک خود گفت: ۱۵ ساله بودم که همراه خانواده‌ام به شهر سرت نقل مکان کردیم؛ من برای تقدیم دسته گل به مناسبت ورود قذافی به موسسه آموزشی که در آن درس می‌خواندم، برگزیده شدم، زمانی که دسته گل را به قذافی دادم او به من لبخند زد و موهایم را نوازش کرد و به محافظانش گفت:‌ این را برای خود می خواهم. پس از چند روز سه تن از زنان محافظ قذافی به مادرم اطلاع دادند که قذافی تمایل دارد با من دیدار کند و برایم هدیه‌ای خریده است لذا همراه این سه زن که سلما، مبروکه و فائزه نام داشتند به صحرای لیبی که خیمه قذافی در آن برپا بود رفتم. دیکتاتور وقتی مرا دید به من گفت که تا پایان عمر معشوقه او خواهم بود.

این دختر لیبیایی ادامه داد: قذافی زندگی مرا نابود کرد او ۵ سال مرا اسیر هوس‌ رانی‌ های خود ساخت. زمانی که در سردخانه مصراته جسدش را دیدم، آرزو داشتم که فریاد بزنم و از او سوال کنم که چرا با من چنین کرد و چرا مرا از خانواده‌ام دزدید؟

صفیه در سال ۲۰۰۹ با کمک یکی از دوستانش در حالی که خود را به شکل یک پیرزن درآورده بود، از کاخ قذافی گریخته و به طور محرمانه به فرانسه می‌رود و پس از انقلاب به کشورش بازگشته است.

سلنا گومز به رسوایی اخیر جاستین واکنش نشان داد
جاستین بیبر از یک دختر 20ساله صاحب فرزند نامشروع شد
جدایی فوتبالیست معروف از نامزدش بخاطر + عکس
دزدیدن دختر 16ساله بحرینی از بیمارستان + عکس
نخستین ویسکی اسلامی حلال در بازار + تصویر