پارس ناز پورتال

بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس

بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس

آدریانا فرانسیسکا لیما مدل برزیلی به عنوان یکی از زیباترین مانکن های ویکتوریا سکرت و یکی از معروفترین مدل های لوازم آرایش شناخته می شود

آدریانا لیما
نام: آدریانا فرانسیسکا لیما
محل تولد: سالوادور، باهایا (برزیل)
تاریخ تولد:12 جون 1981
قد: 178  سانتی متر
رنگ مو : قهوه ای
رنگ چشم: آبی
اندازه ها: 89-61-81
سایز لباس : 4 (آمریکا)
سایز کفش: 9 (آمریکا)
استخدام موسسه میلان
نامزد مارکو جاریک
بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس
بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس
به گزارش پارس ناز آدریانا فرانسیسکا لیما مدل برزیلی به عنوان یکی از زیباترین مانکن های “ویکتوریا سکرت” و یکی از معروفترین مدل های لوازم آرایش شناخته می شود. آدریانا در سن 15 سالگی در رقابت های “سوپر مدل برزیل” مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت های “سوپر مدل جهان” مقام دوم را کسب کرد. بعد از آن رقابت ها بود که با کمپانی “Elite” در نیویورک قرارداد بست.
مسیر شغلی
بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس

لیما هیچ گاه فکر نمی کرد شغل آینده اش یک “مدل” تبلیغاتی باشد ، حتی با وجود اینکه در مدرسه همیشه در مسابقات دختر شایسته شهر و مسابقات زیبایی عنوان اول تا سوم را کسب می کرد. در دوران مدرسه دوستی داشت که قصد داشت به دنیای مد وارد شود ، پس لیما هم تصمیم گرفت که با هم وارد این کار شوند. ابتدا عکس هایی از آن دو گرفته شد و سپس از لیما خواسته شد که در نمایش ها شرکت کند. لیما در کارش بسیار موفق ظاهر شد بطوریکه توانست در رقابت های “سوپر مدل برزیل” عنوان اول را کسب کند. پس از این موفقیت ، او جایزه درخشان دیگری را نیز از آن خود کرد. او در رقابت های “سوپر مدل جهان ” مکان دوم را به خود اختصاص داد.

بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس
سه سال بعد ، لیما به نیویورک مهاجرت کرد و با کمپانی “آژانس مدیریتی الیت” قرارداد بست. بعد از این بود که کارنامه کاری لیما بسرعت وسعت پیدا کرد ، نام وی در مجله های معتبری مانند “Vogue” و “Marie Claire”‌ دیده می شد. او مانکن محبوب طراحانی مانند “ورا وانگ” ، “کریستین لاکرویکس” ، “امانوئل اونگارو” ، “جورجیو آرمانی” ، “فندی” ،‌” رالف لارن ” و والنتینو به شمار می آید.
لیما به تدریج بر سابقه هنری اش افزود ، برای کمپانی “Maybelling” تبلیغ می کرد و کارهای هنری اش را آنجا ارائه می نمود. وی بین سالهای 2003 تا 2009 یکی از بهترین مدل های این کمپانی به شمار می رفت، همان سال او افتخار دیگری را به کارنامه اش اضافه کرد ، وی برای طراحانی چون “کمپ مال” ، “جسیکا وایت” ، “جولیا استنگر” و “آنا وانگ” کار اطلاح و ویرایش می کرد. وی همچنین مدل تبلغاتی برندهای قابل توجهی چون “bebe” ، “Mossio” ، “Armani” ، “Bulgari”، “De Beers” ،‌ “Fcuk” ، Instimissimi ،Keds، Swatch ، Versace  و BCBG‌ بوده است. عکس لیما مدت ها در صفحات اول مجلات مد ظاهر می شد مجلاتی مانند Harpers Bazaar ، ELLE ،‌ GO‌ ،‌Arena ،‌ Cosmopolitan  و Esquire. پوستر وی که در سال 2006 روی مجله GO ‌به چاپ رسیده بود رکورد فروش مجله را شکست. او در سال 2005 چهره اول در تبلیغات موبایل شد و کاترین زتاجونز ایتالیایی لقب گرفت.
بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس
  در سال 2006 Sao Paulo ‌ تقویمی متشکل از 25 مدل برزیلی منتشر کرد که لیما نیز یکی از صفحات آن را به خود اختصاص  میداد. به همراه این تقویم یک متن کامل از مصاحبه با این مدل ها نیز ارائه می شد .
بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس
در فوریه سال 2008 عکس لیما روی جلد اول مجله Esquire چاپ شد ، عکسی که به تقلید از عکس کلاسیک “آنجی دیکینسون” در سال 1966″ گرفته شده بود . این عکس به مناسبت 75 امین سالگرد تاسیس مجله به چاپ رسید وعکس هایی نیز از دیگر مانکن های ویکتوریا سکرت مانند “الساندرو آمبروسیو ” ، “کارولینا کورکووا” ، “ایزابل گولارت” و “سلینا ای بانکز” نیز در این شماره به چاپ رسیده بود. لیما در سال 2007 تنها در تبلیغات کفش ، دستکش و جواهر شرکت می کرد.وی در سال 2008 به عنوان چهره سال مکزیک شناخته شد .
در سال 2006 ، لیما مکان پنجم پردرآمدترین سوپرمدل ها را به خود اختصاص داد. در سال 2007 و 2008 مجله فوربس لیست سوپرمدل های پردرآمد را منتشر کرد و لیما در این لیست در مکان چهارم قرار داشت.
بیوگرافی آدریانا لیما مانکن معروف جهان + عکس