پارس ناز پورتال

تجاوز وحشیانه مامور حراست به یک دانشجو!!!

مجموعه : مجله خبری روز

در حالی كه تقریبا از یك هفته پیش دانشجویان غیور كشور بر سر بیرون آمدن چند تار موی دانشجوی استاد زرین‌كلك در كلاس درس دانشكده هنرهای زیبا راهپیمایی و تظاهرات برپاكرده‌اند و سر و صدا می‌كنند كه اسلام بر باد رفته است از دانشگاه رازی كرمانشاه روز چهارشنبه گذشته خبر رسیده است یا بهتر است بگویم درز كرده است كه یك مامور حراست به یك دختر دانشجو در دانشگاه تجاوز كرده !
 
این مامور حراست كه به گفته دانشجویان تا پیش از این فاجعه مامور نبوده بلكه مدیر حراست دانشگاه تشریف داشته است به همراه دختر دانشجو دستگیر و سپس روز دوشنبه آزاد شدند.مدیر فعلی حراست دانشگاه كه با ایسنا هم مصاحبه كرده گفته است كه جناب متجاوز به جرم حمل سلاح و رابطه با نامحرم دستگیر شده.
 
از طرفی رئیس دانشگاه هم گفته كه اتفاقا از چند ماه پیش هم به رفتار این مامور حراست مشكوك بوده‌اند اما او را دستگیر نكرده‌اند چون نیروهای امنیتی – شما بخوانید اطلاعاتی – گفته‌اند كه فعلا او را دستگیر نكنید تا ما اطلاعاتمان را كامل كنیم ! نزدیك به 200 نفر از دانشجویان دانشگاه رازی هم در اعتراض به این اتفاق تجمع كردند و خواستار برخورد با این فرد شدند.
 
در همین حال به گفته مدیر دانشگاه این فرد از دانشگاه اخراج شده در حال حاضر و پرونده‌اش به قوه قضائیه رفته است.حالا جالب اینجا است كه امروز وقتی این خبر زشت آمد ساناز با مدیركل حراست وزیر علوم تماس گرفت كه ماجرا از چه قرار است؟ آقلی مدیركل اول كه از اصل اعلام كردند از این ماجرای كوچك نه چندان مهم بی‌خبراند !
 
بعد هم كه با سوالات دیگری رو به رو شدند فرمودند كه من این روزها خیلی درگیر پرونده دانشگاه امیركبیر بودم و بله پرونده دانشگاهی كه شما هم می‌گویید همینجا روی میزم است اما هنوز وقت نكرده‌ام آن را بررسی كنم!! بنابراین لازم نیست گزافه‌گویی كنم.همه چیز روشن است.روز چهارشنبه این خبر از كرمانشاه می‌رسد و روز پنج‌شنبه استاد زرین‌كلك در تهران می‌شود پیراهن عثمان …