پارس ناز پورتال

جوان ترین مدرس دانشگاه دنیا + عکس

جوان ترین مدرس دانشگاه دنیا + عکس

آمان رهمن جوانترین مدرس کالج جهان یک پسر بچه 8 ساله هندی میباشد که به دانشجویان بزرگسال”ساخت فیلم انیمیشن با کامپیوتر” را در دانشگاه هنرهای محاوره ای (Interactive arts) شهر دهرادون (Dehradun) درس میدهد. وی پسر یک مکانیک موتور میاشد که در دهرادون هند زندگی میکنند.

به گزارش پارس ناز آمان رهمن جوانترین مدرس کالج جهان یک پسر بچه 8 ساله هندی میباشد که به دانشجویان بزرگسال”ساخت فیلم انیمیشن با کامپیوتر” را در دانشگاه هنرهای محاوره ای (Interactive arts) شهر دهرادون (Dehradun) درس میدهد. وی پسر یک مکانیک موتور میاشد که در دهرادون هند زندگی میکنند.

آهام میگوید:

من در روز های بیکاری ام کمتر از 8 ساعت و روزهای معمولی 4 ساعت با کامپیوتر کار میکنم چون که من کارهای مدرسه را نیز باید کامل کنم. من میتوانم با نرم افزار های بسیاری مانند: Adobe Flash, Firework, Dream Weaver, Maya 3D Max کار کنم. من در حال ساخت پروژه هایی درباره سیاه چاله های فضایی، بیگانگان و حفظ منابع آب هستم.پدر وی یک مکانیک است که با درآمد ماهیانه 60 پوند هزینه های زندگی اش را با سه فرزند جبران میکند. وی با تلاش فراوان توانست یک کامیپوتر دست دوم برای پسر بزرگترش بگیرد و آهام با هر بار حرکت دادن مکان نمای موس توسط برادرش و نگاه کردن به آن به وجد می آمد.

هنگامی که وی سه و نیم ساله بود نخستین برنامه انیمیشنش را با مهارت تمام ساخت که انیمیشنی از حرکت حروف الفبا بود.

پدر آهام میگوید:

من یک اتاق کار کوچک داشتم و زمانی که وی به انیمیشن علاقه مند شد ما هرگز جلوی کار وی را نگرفتیم. پس از مدتی بسیاری از مردم استعداد وی را تحسین کردند. B C Khanduri وزیر مختار ما به او یک لپ تاپ هدیه داد و پس از آن آهام توسط رییس جمهورمان تشویق شد.هم اکنون وی در یک مدرسه مسیحی محلی در طول روز درس میخواند و بعد از ظهر ها در سخنرانی های هنر های محاوره ای دانشگاه شرکت و یکبار در هفته در آنجا آموزش میدهد.

راهول گاندی سیاستمدار هندی نیز هزینه های تحصیل وی را تا سن 18 سالگی پذیرفته است.

شیرینکاری کارمند گوگل برای خواستگاری از همکارش!
دختر ۱۰ ساله‌ ۱۰ زبانه + تصویر
دختری که به طرز باور نکردنی خواهرش را نجات داد + عکس
باردار شدن نود دانش آموز دختر یک دبیرستان + عکس
عکس مردان با کفش های پاشنه بلند قرمز در آمریکا