پارس ناز پورتال

حرکت زشت رونالدو در مقابل تماشاگران بوسنی

مجموعه : مجله خبری روز
حرکت زشت رونالدو در مقابل تماشاگران بوسنی
 

كریس رونالدو كاپیتان تیم ملی پرتغال بعد از اینكه تماشاگران بوسنی لیزر به چشمش انداختند با انگشت حركت زشتی انجام داد كه با واكنش رسانه ها و هوادران بوسنی همراه شد.کاپیتان تیم ملی پرتغال از اینکه رسانه ها تنها به واکنش او در مقابل حمله لیزری هوادران بوسنیایی پرداختند، ناراحت است…
كریس رونالدو كاپیتان تیم ملی پرتغال بعد از اینكه تماشاگران بوسنی لیزر به چشمش انداختند با انگشت حركت زشتی انجام داد كه با واكنش رسانه ها و هوادران بوسنی همراه شد.
 
کاپیتان تیم ملی پرتغال از اینکه رسانه ها تنها به واکنش او در مقابل حمله لیزری هوادران بوسنیایی پرداختند، ناراحت است.
 
به گزارش البرز نیوز، کریس رونالدو پس از تساوی بدون گل مقابل بوسنی به خبرنگاران گفت: «کسی در مورد اینکه آن طرفدار با یک لیزر 5 چشمی به من حمله کرد، صحبت نکرد و فقط در مورد حرکت من صحبت شد. حرکت من تنها واکنشی در مقابل حرکتی بود که آنها انجام دادند اما همه در مورد من صحبت کردند.»
 
حرکت زشت رونالدو در مقابل تماشاگران بوسنی
 
در طول بازی هم هواداران بوسنی حملات مشابهی را علیه او انجام دادند و با فریاد زدن نام مسی، سعی کردند رونالدو را عصبانی کنند اما ستاره پرتغالی سعی کرد خونسردی اش را حفظ کند. وی در این زمینه اظهار کرد: «من سعی کردم آرامشم را حفظ کنم زیرا می دانستم اگر کاری بکنم، کارت زرد می گیرم و به خودم ضربه می زنم و ممکن است بازی برگشت را از دست بدهم.»
 

ستاره رئال همچنین از شرایط زمین بازی گلایه کرد و گفت: «چمن؟ آن چمن نبود، باغ بود. بازی کردن در چنین زمینی خیلی دشوار بود. ما خوب بازی کردیم و چهار موقعیت گلزنی داشتیم، در حالی که آنها فقط یک موقعیت داشتند.»

تیم پرتغال در بازی رفت دیدار تک حذفی مقدماتی یورو 2012 در زمین بوسنی به تساوی بدون گل رضایت داد. دیدار برگشت دو تیم سه شنبه شب در لیسبون برگزار خواهد شد.

زاینده رود اصفهان زنده شد!!
کلاه گیس ،عروس 24 ساله را به کام مرگ برد!!
حمله به طرابلس بامانکن های برهنه + عکس
پایان زندگی دختر اسیدپاش در زندان
آزار جنسی دختر ۱۸ ساله توسط شوهر خواهر!!
رفتن به مدرسه با الاغ + عکس