پارس ناز پورتال

حادثه دردناک برای ملکه زیبایی ۲۰ ساله برزیل + عکس

حادثه دردناک برای ملکه زیبایی ۲۰ ساله برزیل + عکس
 
مدل برزیلی که دست و پاهایش را از دست داده بود جان خود را از دست داد!

چندی پیش ملکه زیبایی ۲۰ ساله “ماریانا  بریدی” رویای بسیاری از زنان برزیلی بود، کسی که با نگاه زیبا و گیرایی که داشت سعی می‌کرد خانواده‌اش را از فقر و تنگدستی نجات دهد.
بعد او به عفونت مجاری  ادراری مبتلا شد. باکتری بسرعت پخش شد و سنگدلانه تمام بدنش را گرفت. او داروهای زیادی مصرف کرد و پزشکان برای اینکه بدنش را نجات دهند، دست‌ها و پاهایش را قطع کردند. اما او جان خود را از دست داد.

حادثه دردناک برای ملکه زیبایی ۲۰ ساله برزیل + عکس

“خدا به دلهای ما آرامش خواهد داد به خاطر اینکه او می‌خواست که ماریانا اکنون و در اینجا با ما نباشد.” پدر او “آگنالدو کاستا” به خبرنگاران بیرون از بیمارستانی که دخترش در آن جا از دنیا رفته بود این کلمات را گفت. “‌نمی‌توانم بپذیرم که دخترم اینقدر زود ما را ترک کرد”.وب سایت بریدی می‌گوید که او از سن ۱۴ سالگی مدل بود و آرزو داشت که برای خانواده‌اش زندگی پر از افتخاری بیافریند.
 
حادثه دردناک برای ملکه زیبایی ۲۰ ساله برزیل + عکس
 
پدر او یک راننده تاکسی است و مادرش خدمتکار منازل است.

به گزارش پارس ناز در سن ۱۸ سالگی، او به خوبی از راهی که باید در آینده در آن قدم بردارد مطلع بود؛ در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ ،‌ او فینالیست در مسابقات ملکه زیبایی جهان شد. او قرار بود در مرحله دوم رقابت‌های مانکن‌ها در سن پائولو شرکت کند، این مدل برزیلی را “ژیسیل باندچن” سوپر مدل کشف کرد. سازمان زنان برزیل میگوید او نمونه کامل از انسان‌هایی بود که دقیقا می‌دانند از زندگی چه می‌خواهند.
دوره بیماری او بسیار سریع بوده است.
در دسامبر گذشته، او احساس بیماری کرد و پزشکان درایالت محلی “اسپیرو سانتو”  در شمال شرقی “ریو دی جانیرو” نخست بیماری او را سنگ کلیه تشخیص دادند.
او در ۳ ژانویه برای  شوکی که در اثر عفوت به او دست داده بود راهی بیمارستان شد- همچنین فشار خون بسیار پایین – و عفونت او پزشکان را مجبور کرد تا دست‌ها و پاهایش را قطع کنند. پزشکان گفتند، برای این نوع از بیماری کار کمی‌می‌توانستند انجام دهند اما داروهای زیادی برایش تجویز کرده بودند و امیدوار بودند بهترین اتفاق ممکن برایش رخ دهد.
عفونت یک کابوس وحشتناک برای همه است؛ ‌بدن او در مقابل آخرین و نیرومندترین داروها واکنش نشان نداد در حالیکه باکتری در رگ‌هایش از سر تا پنجه پاهایش را فرا گرفته بود.
درمورد بریدی، مقصر باکتری است، که این نوع آن در مقابل داروها بسیار مقاوم است.
مرگ بر اثر عفونت باکتریای یک بیماری ارثی کاملا نادر است، اما ناشناخته نیست؛  در ۲۰۰۶،‌ شیوع باکتری در مرکز درمانی مموریال وایت  لس آنجلس ۵ نفر را مبتلا کرد و به مرگ دو نفر از آنها منجر شد.