پارس ناز پورتال

تشویق گلشیفته فراهانی برای حرکات غیراخلاقی

مجموعه : اخبار سینما
تشویق گلشیفته فراهانی برای حرکات غیراخلاقی

مرجان ساتراپی کارگردان ایرانی الاصل چهار سال پس از ساخت فیلم پرسپولیس که اثری ضد ایرانی محسوب می شد، در گفتگو با شبکه فرانس ۲۴ به تشریح دلایل ساخت فیلم خورشت آلو و مرغ پرداخت.

ساتراپی همان فردی است که در نشست رسمی پارلمان اروپا در بروکسل با حمایت از اغتشاشات صورت گرفته در ایران پس از انتخابات سال ۸۸، از مقام‌های اروپایی خواست تا ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد را به رسمیت نشناسند.

تشویق گلشیفته فراهانی برای حرکات غیراخلاقی

وی در خصوص این فیلم که در آن گلشیفته فراهانی دست به حرکاتی غیراخلاقی در مقابل دوربین می زند، می گوید: من مدتهاست که در فرانسه زندگی می کنم و مسلم است که خودم را به شدت فرانسوی نیز احساس می کنم!!

این کارگردان ضد انقلاب با تمسخر فضای موجود در کشور اضافه می کند: در این فیلم، تهران، بهشت گم شده تصور شده است. اما این تهران، تهران دهه ۵۰ میلادی است اما ایرانی که شما آن را می شناسید، شامل ریش، حجاب و برنامه هسته ای است!!

هرچند طرفداران گلشیفته فراهانی که او را با حضور در فیلم های در نقش مادر دیده اند، با اطلاع از تیزر این فیلم و صحنه های غیراخلاقی آن دچار شوک شده اند، اما کارگردان آن که عاشق فرانسه است، در گفتگو با فرانس ۲۴ او را تشویق به تکرار چنین اقداماتی می کند.

 آنجلینا جولی در طرابلس و مصراته + عکس
عکس دختر شایسته جهان و خوش تیپ ترین بازیگر زن بالیوود
خداحافظی یکی از اثر گذارترین زنان دنیا + عکس
عکسهای جالب زنی با موبایل در فیلم چارلی چاپلین
امین حیایی از بیمارستان مرخص شد!
رازهای زیبایی و موفقیت براد پیت + عکس
هیو جکمن هم هری پاتر شد + عکس