پارس ناز پورتال

غول برره کاندیدای مجلس می شود! + عکس

مجموعه : اخبار سینما
غول برره کاندیدای مجلس می شود! + عکس

احمد ایراندوست (غول برره)گفت : قصد دارم به عنوان نماینده مردم آبادان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران کاندیدا شوم و نشان دهم مردم آبادان صندلی نمی خواهند بلکه تریبون می خواهند .

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون که با نام غول برره شناخته می شود گفت : تمام برنامه ریزی خودم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی انجام داده ام تا به عنوان نماینده استان خوزستان و شهر آبادان کاندیدا شوم و تلاش می کنم که نماینده مردم آبادان شوم .

 
وی خاطر نشان کرد : می خواهم نشان دهم که ما مردم آبادان در مجلس صندلی نمی خواهیم بلکه تریبون می خواهیم ، ما نیار به صندلی نداریم و تریبون می خواهیم ، نماینده مردم آبادان باید حرف بزند ،زمانی که به شهر خرمشهر و آبادان می روی هنوز صدای جهان آراها را می شنوی و صدای او می آید که من خون خود را برای نامردی بنی صدر ها دادم .

این بازیگر تلویزیون در پایان سخنان خود اظهار کرد : مسئولان باید لحظه آخری را که جهان آرا به شهادت رسید را به خاطر بیاورند مردم خوزستان حقشان این نیست که دلشان را به ته لنجی ها خوش کنند ،باید کشتی های بزرگ در آبادان پهلو بگیرند و پالایشگاه این شهر به بهترین شکل فعالیت کند و از این بنزینی که با این مضرات تولید می شود یک دلار را به مردم خوزستان اختصاص دهند .