پارس ناز پورتال

دلیل انتخاب مریلا زارعی برای نقش میانسالی ستایش

مجموعه : اخبار سینما
دلیل انتخاب مریلا زارعی برای نقش میانسالی ستایش
 

كارگردان سریال «ستایش» درباره‌ی بازخوردهایی كه این مجموعه‌ی تلویزیونی تاكنون داشته است، گفت: خوشبختانه «ستایش» به عنوان مجموعه‌ای كه به صورت هفتگی پخش شد، توانست جای خوبی را در بین مخاطبان باز كند و از این بابت بسیار خوشحالیم كه مورد قبول مردم قرار گرفت.
سعید سلطانی كه در غرفه‌ی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حاضر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا خاطرنشان كرد: امیدواریم این حركت مثبت در «ستایش 2» هم اتفاق بیفتد و ساخت آن را به خوبی ادامه دهیم.
او در ادامه درباره‌ی «ستایش 2» كه هم‌اكنون متن آن در حال نگارش است، گفت: فصل دوم این مجموعه در حال نگارش است و احتمالا در سال 91 آماده‌ی پخش می‌شود. داستان «ستایش 2» با گذر از یك زمان 15 الی 20 ساله به مسائل روز جامعه می‌پردازد و شخصیت‌های اصلی سریال كه در فصل اول حضور داشتند، در فصل دوم نیز ایفای نقش می‌كنند. مجموعه «ستایش 2» در واقع داستان‌های فرعی بیشتر و مسائل روز را مطرح می‌كند.
وی در ادامه در پاسخ به اینكه در سریال «ستایش 2» عوامل و بازیگران تغییر خواهند كرد، یادآور شد: با جهش زمانی كه بر داستان «ستایش 2» حاكم است تعدادی از بازیگران اصلی در فصل دوم هم حضور دارند و تعدادی هم بازیگران جوان قرار است به مجموعه اضافه شوند.
سلطانی در ادامه درباره اینكه مریلا زارعی قرار است نقش میانسالی ستایش را ایفا كند، خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه مریلا زارعی بازیگر باسابقه‌ای است و رنگ و طعم بازیگری‌اش برای همه بینندگان سینما و تلویزیون مشخص شده است، همچنین به خاطر محبوبیت و قدرتی كه این بازیگر دارد، برای ایفای نقش میانسالی «ستایش» انتخاب شده است.
كارگردان سریال «ستایش» در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: در مجموعه «ستایش 2» هم امیدواریم همانند سری اول كار به خوبی پیش برود و مورد استقبال قرار بگیرد.