پارس ناز پورتال

باردار شدن نود دانش آموز دختر یک دبیرستان + عکس

باردار شدن نود دانش آموز دختر یک دبیرستان + عکس
 
نوزده ژانویه ۲۰۱۱ ویدیویی بر روی شبکه خبری سی ان ان آمریکا قرار گرفت که در آن از باردار شدن ۹۰ دانش آموز دختر کمتر از ۱۸ سال یک دبیرستان در ممفیس آمریکا خبر می داد.
 
دبیرستان Frayser در ممفیس ایالات متحده آمریکا که کمتر از ۸۰۰ دانش آموز دارد، در هفته گذشته با واقعیتی مواجه شد که نشان می داد بیش از ۱۱ درصد دانش آموزان آن دبیرستان در انتظار فرزند خویش هستند!

یکی از دانش آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفته است : “این خیلی طبیعی است. وقتی که ما از تعطیلات تابستانی بر می گردیم هزاران نفر شکم هایشان بالا آمده است!”.

 
باردار شدن نود دانش آموز دختر یک دبیرستان + عکس
به گزارش پارس ناز“خرچنگ زاده در غربت” نوشته است: حالا تلویزیون ها و شبکه های خبری ممفیس آمریکا سخت به تکاپو افتاده اند تا با ساختن برنامه های تلویزیونی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی به دختران “نه گفتن ” را بیاموزند! نکته جالب توجه این است که یکی از مقامات گفته است که افراد مسن تری که از خارج شهر به اینجا می آیند به دختران شهر به عنوان طعمه های آسان می نگرند و در ایجاد مشکل نقش اساسی دارند!

به شهادت آمار مرکز کنترل بیماری ها (Center of disease control)، ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر ۲۰ سال را در سراسر جهان دارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشکلات عدیده ای هم چون ترک تحصیل کودکان ، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش کشیدن مسوولیت فرزند ناخواسته و طرد شدن توسط خانواده می شود.

 
مرکز کنترل بیماری ها آماری بالغ بر ۷۵۰ هزار کودک باردار در سال را برای آمریکا ارایه داده است و می افزاید از هر ده مورد بارداری ۸ مورد ناخواسته بوده است و در ۸۱ درصد موارد این بارداری ها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است.

این آمار در حالی ارایه شده است که در کشور آمریکا آموزش های جنسی از سنین کودکی در مدارس به دانش آموزان داده می شود و این کشور سالانه ملیاردها دلار صرف آموزش روش های ضد بارداری می کند.

 
تنها در سال ۲۰۰۲ میلادی کشور آمریکا ۱٫۷۳ ملیادر دلار صرف آموزش روش های ضد آبستنی کرده است که ۶۵۳ ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می رسد این آموزش ها نتوانسته است کمکی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریکا بکند.