پارس ناز پورتال

عکس عجیب ترین دختر دنیا معروف به دختر گربه ای

عکس عجیب ترین دختر دنیا معروف به دختر گربه ای
 
 
به گزارش پارس ناز رسانه‌های دولتی «چین» اعلام كردند: یك دختر‌بچه شش ساله اهل این كشور به دلیل این كه اكثر نقاط بدنش از مو پوشیده شده به «دختر‌بچه گربه‌ای» معروف شده است.
«لی یان» ـ پدر این دختر‌بچه ـ در مصاحبه‌ای با خبرگزاری شینهوا، بیان كرد: «لی ژیائویان» دخترم از بدو تولد با مشكل رشد موهایی اضافی و زاید بر روی بدنش مواجه بود، اما تا دو سال گذشته كه رشد این موهای خاكستری و مشكی عادی بود، ما توجهی به آن نمی‌كردیم.
وی خاطر نشان كرد: سال 2007 میلادی رشد این موهای ریز و پرپشت به حدی رسید كه در نهایت هم اكنون تمام پشت دخترم و صورت و دست‌هایش پر از مو است.
 
عکس عجیب ترین دختر دنیا معروف به دختر گربه ای
 
«لی ژیانگ» ـ مادر این دختر‌بچه شش ساله ـ نیز یادآور شد: پزشكان به ما گفتند كه این رویداد یك بیماری ژنتیكی و موروثی است و اگر رشد این موها به همین مقدار باقی بماند می‌توان آن‌ها را با استفاده از اشعه لیزر درمان كرد، اما اگر رشدشان افزایش یابد، احتمال خونریزی پس از لیزر درمانی امكان دارد كه در این صورت خطر مرگ جان این كودك را تهدید می‌كند.
دكتر «لو ژونگوآن» ـ پزشك معالج این كودك ـ اضافه كرد: متاسفانه ظاهر این كودك شش ساله به حدی ناخوشایند است كه هیچ كس حاضر به بازی با او نیست.
در گزارش رسانه‌های دولتی چین به این موضوع اشاره شده است كه والدین این كودك عجیب، هم اكنون در حال جمع‌آوری پول برای درمان قطعی وی هستند، اما متاسفانه هزینه جراحیو درمان این دختر‌بچه شش ساله بسیار گران است و آن‌ها امیدوارند دولت چین و خیران نیز به آن‌ها كمك كنند.