پارس ناز پورتال

هیو جکمن هم هری پاتر شد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
هیو جکمن هم هری پاتر شد + عکس

«هیو جکمن» هنرپیشه‌ی معروف هالیوودی در برنامه‌ای تلویزیونی ادای «هری پاتر» را درآورد.
هیو جکمن، بازیگر سرشناس استرالیایی که در فیلم‌هایی چون «مردان مجهول» و «فولاد واقعی» نقش‌آفرینی کرده است، در برنامه‌ای تلویزیونی با گریمی خنده‌دار نقش «هری پاتر» را ایفا کرد

 

هیو جکمن بازیگر استرالیایی و متولد اکتبر ۱۹۶۸ میلادی است. وی بیشتر به خاطر حضور در فیلم «مردان مجهول» و «ولورین» مشهور است. او در این فیلم‌ها نقش ولورین را ایفا کرده است. همچنین او اجرای مراسم اسکار را برعهده داشته و در فیلم «استرالیا» بازی کرده است.

به گزارش پارس ناز، جکمن اولین کار خود در تئاتر «برادوی» را با بازی در «پسری از اوز» انجام داد. وی برای بازی نقش «پیتر آلن»، خواننده و ترانه‌سرای دهه‌ی ۱۹۷۰، در این اثر نمایشی جایزه‌ی معتبر «تونی» سال ۲۰۰۴ را از آن خود کرد.

«فولاد واقعی» جدیدترین فیلم جکمن در روز نخست اکرانش با هشت و نیم میلیون دلار فروش، قهرمان بلامنازع گیشه‌ی سینماها در آمریکای شمالی شد.

پروژه‌ی سینمایی «فولاد واقعی» به کارگردانی «شان لوی» در سینماهای آمریکاهای شمالی از ۱۵ مهر به روی پرده‌ی سینما رفته است. لوی کارگردانی این پروژه را برای شرکت فیلم‌سازی «دریم ورکز» بر عهده گرفته بود.

فیلم «فولاد واقعی»، اولین فیلم اکشن لوی است. قصه‌ی فیلم در سال ۲۰۲۰ اتفاق می‌افتد و داستان روبات‌های بوکسور است.
هیو جکمن که در نقش اصلی این فیلم هنرنمایی کرده است‌، گفت: «فولاد واقعی» اولین فیلم من است که فرزندانم واقعا آن را دوست دارند و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند.

گزارشی از آنجلینا جولی، براد پیت و همه فرزندانشان + عکس
نیوشا ضیغمی تهیه ‌کننده تلویزیون شد!!
10 فیلم برتر سال 2011 + عکس
پردرآمد ترین هنرپیشه های زن هالیوود 2011 +عکس
بازیگران زن بزرگ چگونه به هالیوود وارد شدند +عکس