پارس ناز پورتال

سه‌ لپ ‌تاپ پر فروش در بازار ایران + عکس

سه‌ لپ ‌تاپ پر فروش در بازار ایران + عکس

 

می‌توان گفت HP اولین شركتی‌است كه از بدنه آهنی در لپ‌تاپ‌های خود استفاده می‌كند. البته این بدنه آهنی باعث سنگین شدن لپ‌تاپ نشده است و این لپ‌تاپ وزنی حدود 2/5 كیلوگرم دارد.
به گزارش پارس ناز، لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی یكی از پرمتقاضی‌ترین لپ‌تاپ‌های بازارند. این لپ‌تاپ‌ها به دلیل داشتن مانیتوری تقریبا بزرگ و كارایی بالا توانسته‌اند احتیاجات كاربران را به خوبی رفع كنند. در حال حاضر در بازار كشور سه لپ‌تاپ تولید شده توسط شركت Dell، HP و Sony Vaio جزو پرفروش‌ترین‌های بازار قرار دارند.
لپ‌تاپ شركت Dell، Insprion 5110 نام دارد و به دلیل همه‌كاره بودن توانسته‌ مشتری‌های خوبی را به خود جذب كند. این لپ‌تاپ وزنی حدود 2 كیلوگرم دارد و حافظه آن 4 گیگابایت است. دارای دی.وی.دی رایتر، بلوتوث داخلی، Wifi، لن، وب‌كم و كارت ریدر است. این مدل در مقایسه با دیگر مدل‌های لپ‌تاپ شركت Dell از ظاهری جدیدتر برخوردار است.
 
  سه‌ لپ ‌تاپ پر فروش در بازار ایران + عکس

كیفیت صفحه نمایش این لپ‌تاپ LED است و شارژدهی باتری آن هم مناسب است. این لپ‌تاپ قیمتی حدود 850 هزار تومان دارد.

HP pavilion DV6 هم در بازار فروش خوبی دارد. این لپ‌تاپ با توجه به امكانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن كاربری‌های گرافیكی و تصویری را به خوبی پاسخگو‌است.یكی از مشخصات این لپ‌تاپ كه آن‌را نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار متمایز می‌كند بدنه آلومینیومی تیره آن است.
سه‌ لپ ‌تاپ پر فروش در بازار ایران + عکس

می‌توان گفت HP اولین شركتی‌است كه از بدنه آهنی در لپ‌تاپ‌های خود استفاده می‌كند. البته این بدنه آهنی باعث سنگین شدن لپ‌تاپ نشده است و این لپ‌تاپ وزنی حدود 2/5 كیلوگرم دارد. پردازنده، رم و كارت گرافیك بسیار قوی دارد و موس‌پد آن هم بسیار بزرگ و حساس است و همین موجب بالا بردن كارایی آن شده‌است. این لپ‌تاپ قیمتی حدود 990 هزار تومان دارد.

سونی‌ هم با سری لپ‌تاپ‌های وایو خود توانسته‌است مشتری‌های خوبی را به چنگ بیاورد. وایو S132 با بدنه مشكی رنگ بسیار زیبا به نظر می‌رسد. از تمام امكانات ارتباطی بهره می‌برد و جزو لپ‌تاپ‌های ساده و همه‌كاره به حساب می‌آید. این لپ‌تاپ در بازار قیمتی حدود 960 هزار تومان دارد.
سه‌ لپ ‌تاپ پر فروش در بازار ایران + عکس