پارس ناز پورتال

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

شاید برایتان جالب باشد بدانید با 25 بازیگر خانم ایرانی تماس گرفتیم و هیچ کدام حاضر نشدند درباره نوع زایمانشان با خبرنگار ما گفت‌وگو کنند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.
به نظر من این سوژه بسیار بی‌اهمیتی است که فلانی با چه روشی زایمان کرده است.‌ای کاش به دنبال سوژه‌های به درد بخور باشید!
فکر می‌کنم من و همه هم سن و سال‌هایم به روش طبیعی زایمان کرده‌ایم. اما فکر نمی‌کنم پرسیدن این سوالات خصوصی چندان خوشایند باشد. بهتر نیست درباره مشکلات کاری بازیگران و سلامت آنها با هم گفت‌وگو کنیم؟
این چه سوالی است که من طبیعی زایمان کرده‌ام یا سزارین؟! متاسفم انگار روزنامه‌نگاران هم دچار کمبود سوژه شده‌اند! (و بلافاصله گوشی را قطع می‌کند)

من طبیعی زایمان کرده‌ام وآن‌قدر هنگام زایمان درد کشیدم که هر لحظه فکر می‌کردم در حال مرگ هستم. البته می‌دانم که این روزها زایمان‌های طبیعی با کمترین درد ممکن انجام می‌شود. اما معتقدم سزارین روش بهتر و مطمئن‌تری است و مادر درد زیادی را تحمل نمی‌کند و اذیت نمی‌شود. از طرفی تحقیقات نشان داده است، بچه‌های سزارینی باهوش‌تر از بچه‌هایی هستند که با روش طبیعی به دنیا آمده‌اند. (این گفت‌وگو را که با اسم خودم چاپ نمی‌کنید؟!)
این روزها انجام زایمان سزارین به یک مد در بین بازیگران مطرح شده است چرا که در بیمارستان‌های لوکس انجام می‌شود. البته من خودم به دلایل پزشکی نتوانستم زایمان طبیعی داشته باشم؛ اما اگر هم می‌توانستم باز هم سزارین را انتخاب می‌کردم چرا که زایمان راحتی داشتم (بریم سر اصل مطلب. یه وقت این حرف‌ها رو چاپ نکنیدها!)

ثریا قاسمی
سزارین کلاس دارد!


زمانی که من صاحب فرزند شدم 99 درصد خانم‌ها بدون هیچ مشکلی، طبیعی زایمان می‌کردند و چیزی به عنوان زایمان سزارین مطرح نبود اما چند سالی است که اغلب خانم‌ها به صورت سزارین زایمان می‌کنند چرا که به قول خودشان هم کلاس دارد و هم مجبور نیستند خیلی درد بکشند.

البته من معتقدم لذت مادر شدن به همان درد زایمان است و بی‌حکمت نیست که بهشت را زیر پای مادران گذاشته اند. راستش نه من و نه هیچ‌کدام از هم‌سن‌و‌سال‌هایم هنگام زایمان مشکلی نداشتیم و معلوم نیست این همه مشکل این روزها از کجا آمده است!

گوهر خیر اندیش
چرا سزارین؟

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

در دوران بارداری تغییرات زیادی در روند زندگی مادر ایجاد می‌شود و درست زمانی که نوبت به زایمان می‌رسد، اکثر خانم‌ها به این موضوع فکر می‌کنند که به دلیل درد زایمان طبیعی به سراغ سزارین بروند.

حال سوال من اینجاست که چرا وقتی یک خانم باردار می‌تواند طبیعی زایمان کند، سزارین را انتخاب می‌کند تا بیهوش شود، شکمش را بشکافند و بخیه بزنند و تا مدت‌ها بعد از عمل درد داشته باشد؟ مشکل جامعه ما عدم تبلیغات مناسب درباره زایمان طبیعی است.

مگر من و امثال من که همه زایمان طبیعی داشته‌ایم، مشکلی برایمان ایجاد شده؟ این روزها چشم و هم‌چشمی‌هاست که باعث شده همه خانم‌ها به فکر سزارین و بیمارستان لوکس و… بیفتند اما اگر درباره مشکلات بعد از سزارین در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود خیلی از خانم‌های باردار خودشان به پزشک‌شان اصرار می‌کنند که زایمان طبیعی داشته باشند.

مهتاب نصیرپور
سزارین ممنوع!

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

در اکثر کشورهای پیشرفته چیزی به عنوان سزارین انتخابی وجود ندارد و همه خانم‌های باردار با توجه به خطرات سزارین ترجیح می‌دهند در صورت امکان طبیعی زایمان کنند.

البته در این کشورها روش‌های متنوعی برای کاهش درد هنگام زایمان طبیعی وجود دارد و مدام هم از طریق رسانه‌ها و افراد مشهور زایمان طبیعی بدون درد تبلیغ می‌شود. در واقع همین موضوع باعث جلب اطمینان خانم‌های غربی شده است و آنها را به سمت این نوع زایمان سوق می‌دهد؛ مگر آنکه دلایل موجه پزشکی وجود داشته باشد که البته خیلی هم شایع نیستند. 

هالیوودی‌ها  از سزارین گریزانند

 فابیان و کارتون‌های والت دیسنی

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

فابیان، مدل فرانسوی که به تازگی هم مسلمان شده است، هنگام بارداری اعلام کرد که اگر مشکل خاصی پیش نیاید، حتما به صـورت طبیـعی زایمان خواهد کرد؛ چرا که نمی‌خواهد با سزارین سلامت خود و فرزندش را به خطر بیندازد.

به گزارش پارس ناز وی پس از زایمان نیز اعتراف کرد برای کاهش درد زایمان و برای اینکه آرامش داشته باشد، هنگام انجام زایمان مانند بسیاری از خانم‌های سرشناس هالیوودی به آهنگ‌های کارتون‌های مورد علاقه‌اش گوش داده و زایمان بسیار راحتی نیز داشته است.

آنجلینا جولی و سزارین اجباری

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

آنجلینا جولی، بازیگر هالیوودی در بارداری دوم مانند بارداری اولش زایمان طبیعی را انتخاب کرده بود ولی این بار هم به دلیل دوقلو بودن بچه‌ها و وزن نسبتا بالای آنها پزشکان وی را از انجام زایمان طبیعی منع کردند و وی مجبور به سزارین شد و سه ماه بعد از زایمانش نیز اعتراف کرد که با وجود بهره بردن از متخصصان مجرب و معروف، انجام زایمان سزارین او بسیار دردناک بوده و مصرف مسکن‌های قوی نیز تاثیر چندانی در تخفیف دردها نداشته است.

جی.کی.رولینگ و زایمان در آب

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

جی.کی.رولینگ، نویسنده مجموعه کتاب‌های هری پاتر طی دوران بارداری 25 پوند (حدود 5/12 کیلوگرم) به وزنش اضافه شد ولی به گفته خودش مطمئن بود که با انجام زایمان طبیعی تمام وزن اضافی‌اش را از دست خواهد داد.

این نویسنده مطرح در تولد یک سالگی دخترش اعتراف کرد که تا حدودی از زایمان طبیعی وحشت داشته اما با زایمان در آب، درد زیادی حس نکرده و خیلی خوشحال است که در دام سزارین گرفتار نشده است.

هالی بری و ترس از عواقب سزارین

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

هالی بری، برنده اسکار و بازیگر هالیوود در دوران بارداری‌اش اعتراف کرد که از زایمان سزارین وحشت دارد و فکر اینکه ممکن است شکمش بعد از زایمان بخیه بخورد، او را آزار می‌دهد.

هر چند این بازیگر سینما به گفته پزشکان و به دلیل وزن بالای نوزاد حق انتخاب سزارین را داشت اما به کمک تکنیک‌های ریلکسیشن و یوگا توانست زایمان طبیعی و بدون دردی داشته باشد و از این بابت بسیار خوشحال است.

اوپرا وینفری و تبلیغات علیه سزارین

بازیگران وطنی و هالیوودی درباره نوع زایمانشان می‌گویند

اوپرا وینفری، مجری تلویزیون از جمله افراد سرشناسی است که در مراسم مختلف علیه سزارین حرف می‌زند و زایمان طبیعی بدون درد را حق مسلم هر خانم باردار می‌داند.
خانم وینفری خودش هم طبیعی زایمان کرده و تنها هفت هفته بعد از به‌دنیا آمدن فرزندش در برنامه‌ تلویزیونی معروفش حضور پیدا کرد و از مزایای زایمان طبیعی و خطرات سزارین سخن گفت.

آنجلیناجولی دوست دارم به ایران بیایم : (+عکس)
عکس های مستهجن بازیگر زن معروف هالیوود
انتخاب خواننده معروف پاپ به عنوان زن سال 2011
مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در کنسرت موسیقی (بازیگر)
عکسهای بسیار دیدنی از دختری که ملکه زیبایی کودکان شد