پارس ناز پورتال

گزارشی از آنجلینا جولی، براد پیت و همه فرزندانشان + عکس

مجموعه : اخبار سینما
گزارشی از آنجلینا جولی، براد پیت و همه فرزندانشان + عکس
 
براد پیت و آنجلینا در سال ۲۰۰۹ ، ۴.۶ میلیون دلار به خیریه ها کمک کردند.

اسناد مالی و سوابق مالیاتی بنیاد جولی – پیت نشان می دهد که این زوج مشهور که شش فرزند با نامهای مدوکس ۹ ساله ،پکس ۷ ساله ، زهرا ۷ ساله ، شیلو ۶ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله دارند ، حدود ۱.۹۵ میلیون دلار به ساختمان سازی برای آسیب دیدگان و افراد بی خانمان کمک کردند.

به گزارش پارس ناز بسیاری از هنرمندان و آدمهای مشهور باید از آنجلینا و براد درس بگیرند."

" آنها بیشتر پولهایشان را برای کمک به خیریه ها و نیازمندان خرج می کنند و قبل از اهدای پول و کمک مطمئن می شوند که این پولها به بهترین شکل ممکن خرج می شود و به دست نیازمندترین افراد می رسد."

 گزارشی از آنجلینا جولی، براد پیت و همه فرزندانشان + عکس 

این زوج سخاوتمند و نیکوکار ، یک میلیون دلار نیز به سیل زدگان پاکستان کمک کردند علاوه بر این ، براد و آنجلینا ۷۰۰ هزار دلار به بنیاد خیریه کودکان سرطانی اهدا کردند. این بنیاد که در اسپرینگفیلد، میسوری جایی که براد بزرگ شده است ، مستقر است به نام مادر این بازیگر ۴۷ ساله ، جین اتا نامیده شده است.

این زوج مالتی میلیونر امسال ۴۸۰ هزار دلار به مردم شهر جاپلین واقع در منطقه میسوری کمک کردند . این شهر امسال بر اثر تند باد و سیلاب ویران شد . این زوج مدتی پیش به بنیادهای خیریه کامبوج نیز کمک کردند . مدوکس که یکی از فرزند خوانده های این زوج مشهور است در کشور کامبوج متولد شده است.

گرانترین بازیگران سینمای ایران
بازداشت محمدرضا گلزار توسط نیروی انتظامی
امین حیایی در یك فیلم هالیوودی
اولین گروه دخترانه موسیقی پاپ ایران + تصویر
خداحافظی مهناز افشار با دنیای بازیگری + مصاحبه
عکس های جالب از برنامه ماه عسل