پارس ناز پورتال

واکنش ترانه علیدوستی به خبر ازدواجش

مجموعه : اخبار سینما
واکنش ترانه علیدوستی به خبر ازدواجش
 

علیدوستی گفت: همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است… با منبع اخبار کذبی که درباره ام منتشر شده برخورد خواهم کرد!

 

چند هفته قبل نشریه پردیس درباره ازدواج ترانه علیدوستی چندان به مذاق این بازیگر سینمای خوش نیامده و دقیقا به همین دلیل بوده که وی با نگارش یادداشتی از نشر اکاذیب علیه خودش اظهار نارضایتی کرده! بخشهایی از یادداشت علیدوستی را به نقل از بانی فیلم می خوانید:
تخیلات شرم آور
چند هفته‌ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالا بلندی در رابطه با زندگی خصوصی‌ من در رسانه‌ها منتشر شده است. این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم‌آور نویسنده‌اش درباره‌ شخصی‌ترین وجوه زندگی من، از جمله نوحه‌سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره‌ همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است.
ترویج فرهنگ دروغ پراکنی
تعجب می‌کنم از دیگر دوستان مطبوعاتی، که بدون توجه به حریم خصوصی افراد و بدون ذره‌ای توجه به صحت و سقم این حواشی، با تیترهایی شورتر از متن خبر، به چنین نشریاتی در ترویج فرهنگ دروغ پراکنی و سرک کشیدن در حیطه خصوصی افراد کمک می‌کنند.
با توجه به آن‌چه عرف جامعه‌ ما در رعایت حریم افراد اقتضا می‌کند، در اسرع وقت برخورد لازم را با منبع این خبر -که خانواده‌ام را بسیار رنجانده است- خواهم کرد.
همین جا از وب‌سایت‌ها و نشریات معتبر سینمایی صمیمانه خواهش می‌کنم در انتشار مطالب این نوع مجلات بیشتر دقت کنند. چرا که در شأن آن‌ها و خواننده‌هایشان نیست که رسانه اخبار دروغ باشند. همچنان که انتشار هر نکته‌ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان بدون اینکه آن‌ها فرصت تایید آن را داشته باشند بسیار غیر اخلاقی است.