پارس ناز پورتال

عکسی جنجالی تعدادی از بازیگران زن در بهشت زهرا

مجموعه : اخبار سینما
عکسی جنجالی تعدادی از بازیگران زن در بهشت زهرا
 یکی از کاربران با ارسال نامه ای به سایت خبری قاصد، ضمن اعتراض شدید به برخی اقدامات مسئولان فرهنگی کشور، خواستار توجه بیشتر به حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی شده است که متن نامه به شرح زیر است:
برادران و خواهران حزب‌الله! عزیزان باورمند به ارزش‌های اخلاقی جمهوری اسلامی! چندی است جماعتی كه خود را هنرمند می‌نامند، با تجری و گستاخی تمام اقدام به خدشه‌دار نمودن مبانی ارزشی اسلامی كرده و به بهانه‌های مختلف‌، پرده‌دری‌های اخلاقی خود را در فضای مجازی به نمایش عموم می‌گذارند.
 
 
از تهیه عكس‌های آنچنانی در خارج از كشور و استودیوهای داخلی و انتشار آنان به صورت عمومی، تا شركت در مجالس فاسد و انتشار فیلم‌های آن. در آخرین نمونه از این دست، گروهی از این به اصطلاح هنرمندان، در فیلمی كه متاسفانه منسوب به سینمای دفاع مقدس می‌باشد، در بهشت‌زهرای تهران و در قلب قطعه شهدا، اقدام به گرفتن عكس‌هایی به دور از شئونات این مكان مقدس نموده و بی‌شرمانه آن را در فضای مجازی منتشر نموده‌اند.
 
با توجه به بند "میم" وصیت نامه حضرت امام(ره) و با عنایت به این كه مدت‌هاست از هرگونه برخورد حداقلی از سوی متولیان امر در برخورد با این قبیل حرمت شكنی‌ها ناامید شده‌ایم، از امت حزب‌الله دعوت می كنیم كه راسا برای مقابله با حریم‌شكنان و ارزش ستیزان وارد عمل شوند.