پارس ناز پورتال

گرانترین بازیگر تلویزیون کیست + تصویر

مجموعه : اخبار سینما
گرانترین بازیگر تلویزیون کیست + تصویر

 
هیو لاری بازیگر نقش دکتر هاوس در سریال «هاوس» به پرمخاطب‌ترین بازیگر تلویزیونی بدل و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

به گزارش پارس ناز در جدیدترین ویرایش کتاب «رکوردهای گینس» نام هیو لاری به عنوان پرمخاطب‌ترین بازیگر مرد تلویزیون ثبت شده است.

لری در سریال «هاوس» نقش اصلی را بازی می‌کند. ماجراهای این سریال پرمخاطب در فضای یک بیمارستان می‌گذرد و محبوب‌ترین سریال در حال پخش دنیا است.

این سریال در 66 کشور دنیا روی آنتن رفته و تاکنون 81.8 میلیون نفر آن را تماشا کرده‌اند. رکورد قبلی در دست سریال «تحقیقات صحنه جرم: میامی» بود که مخاطبانش 73.8 میلیون نفر بودند.

گرانترین بازیگر تلویزیون کیست + تصویر

بدین ترتیب هیو لاری موفق شد دیوید هاسلهوف (بازیگر «جوان و بی‌قرار» و «گارد ساحلی») را پشت سر بگذارد و به پرمخاطب‌ترین بازیگر مرد تلویزیونی بدل شود. بازی در نقش دکتر هاوس او را به گرانترین بازیگر دنیای تلویزیون نیز بدل کرده است. لری برای هر قسمت سریال 250 هزار پوند دریافت می‌کند.

پیش از این گرانترین بازیگر تلویزیونی چارلی شین بود. او که با سریال «دو مرد و نصفه» به اوج شهرت و پول رسیده بود به واسطه جنجال‌های اخلاقی‌اش در سال گذشته از سکه افتاده و شبکه‌های تلویزیونی چندان تمایلی به همکاری با او ندارند.

اینها تنها موفقیت‌های هیو لاری نیستند. او اخیرا مرد شماره یک پوسترهای تبلیغاتی کمپانی لوازم بهداشتی «لورل» شده و تا مدتی دیگر اولین آلبوم موسیقی خود را نیز ارائه می‌دهد. این آلبوم در سبک بلوز است و هیو لاری علاوه بر خوانندگی، در آن پیانو و گیتار هم می‌نوازد.

این بازیگر تاکنون دو جایزه گلدن گلوب برای بازی در «هاوس» به خانه برده است. او در ماه مه اعلام کرد فصل هشتم این سریال که سه اکتبر (11 مهر) روی آنتن می‌رود، فصل آخر سریال است.

هیو لاری در مصاحبه‌ای درمورد بازیگری در تلویزیون گفته بود: «بازی در یک سریال مثل این می‌ماند که به خدمت نیروی دریایی دربیایی، باید 10 ماه از سال در خدمت آن‌ها باشی.»

او افزود: «اما ماجرا این است که به هر میزان کارت دشوار باشد، کسی هست که شرایطش از تو دشوارتر است، پس بهتر است نق نزنی و کارت را انجام دهی.»

هیو لاری گفته است دوست دارد در اوج موفقیت سریال را به اتمام برساند.

 

مصاحبه حمید گودرزی درمورد ثروت همسرش
علت اصلی جدایی جنیفر لوپز و همسرش؟
فیلم جدید تام کروز عملیات غیرممکن 4
وقتی رامبد جوان و همسرش همبازی شدند + تصویر