پارس ناز پورتال

آموزش تصویری آرایش مژه ها

آموزش تصویری آرایش مژه ها

آموزش گام به گام آرایشگر هالیوودی برای آرایش مژه ها

یکی از ارکان مهم آرایش چشم آرایش مژه هاست که باید به صورتی باشد که حالت مصنوعی و بهم چسبیده نداشته باشد و به زیبایی فرم چشمها نیز کمک می کند آنا هاتاوی بازیگر هالیوودی مژه هاي بسیار جذاب و جذابی دارد.

 

جولی هریس آرایشگر او و تعداد زیادی از سلبریتی ها در نیویورک توصیه می دهد که گذشته از آرایش کردن  اول یک لوسیون به تمام صورت خود بزنید ریزا اطراف چشم و مژه ها در اثر خشکی آرایش را مفید جذب نمی‌کند .بعد از یک کرم پودر با رنگ نه عمده تیره برای دور چشم خود بهره گیری کنید.

آموزش تصویری آرایش مژه ها

در گام دوم از دستگاه فر مژه بهره گیری کنید .دقت کنید بدون کشیدن مژه ها دستگاه را چند ثانیه در قسمت انتهایی رویش مژه قرار دهید و فشار دهید ودو یا ۳ بار اینکار را تکرار کنید

آموزش تصویری آرایش مژه ها

در گام بعدی از ریمل بهره گیری کنید و حرکت آنرا این قسمت رویش مژه با سمت نوک مژه ها چند بار تکرار کنید گرچه سعی کنید اجازه دهید که بعد از حرکت برس برا چند ثانیه جوهر ریمل بر روی مژه ها خشک شود و بعد لایه بعدی را روی مژه بمالید.

آموزش تصویری آرایش مژه ها

بعد از زدن ریمل برای باز کردن مژه هاي بهم چسبیده با شانه مژه انها را از هم جدا کنید تا مژه هاي شما پر تر به نظر برسند.

آموزش تصویری آرایش مژه ها

اگر می خواهید مژه هاي شما پرتر به نظر برسد و مژه اضافه کنید دقت کنید که مژه ها را در کوشه پلک بالایی قرار دهید تا به فرم چشم شما نیر زیبایی ببخشد.

آموزش تصویری آرایش مژه ها

 

ساده ترین راه برجستگی لبها هنگام آرایش

کرمهای خطرناک را بشناسید

عکسهای زیبا از مدل ابروهای خانم ها

عکسهای مدل موهای هایلایت شده جدید زنانه