پارس ناز پورتال

رضا رشیدپور در شبکه ماهواره ای ایرانیان + عکس

مجموعه : اخبار سینما
رضا رشیدپور در شبکه ماهواره ای ایرانیان + عکس
 

شاید خیلی ها با نام و چهره ی رضا رشیدپور آشنا باشند. رضا رشیدپور همان کسی است که سالیان پیش در برنامه ای که ساعت 6 صبح از شبکه ی اول سیما پخش می شد ، در پست مجری فعالیت می کرد. از همین رو خیلی به لحاظ شهرت در رسانه ی ملی ، مطرح نبود تا اینکه رشیدپور به یکباره سر از شبکه ی تهران (شبکه پنج سیما) در آورد و در پست مجری ، برنامه ای متفاوت که در خصوص مصاحبه با هنرمندان و افراد سرشناس بود را آغاز نمود. رفته به رفته مردم با نام و چهره ی رضا رشیدپور آشنا شدند. او نیز به واسطه ی همین شهرت ، به پست و مقامی در رسانه رسید. حدود 4 سال از حضور رضا رشیدپور در شبکه ی تهران می گذشت که رشیدپور با یک برنامه ی خاص و جنجال برانگیز با نام “مثلث شیشه ای” به روی آنتن شبکه ی تهران آمد و پس از پخش یک برنامه از “مثلث شیشه ای” اش ، از سوی مسئولان شبکه و سازمان به وی ابلاغ شد که دیگر اجازه ای برای اجراء و پخش ادامه ی برنامه اش را ندارد. رشیدپور هم بدون هیچ سروصدایی این برنامه را رها کرده و به عنوان سردبیر یک مجله در کشور ، شروع به فعالیت کرد. این ماجراها گذشت و گذشت تا اینکه در سال 1386 اجرای ویژه برنامه ی تحویل سال از شبکه ی تهران به رشیدپور سپرده شد و او نیز با قبول این مسئولیت ، مهمانان رنگارنگی را  برای شرکت در این ویژه برنامه ، دعوت نمود. 1 یا 2 سال بعد ، یک برنامه ی دیگر نیز با اجرای وی از شبکه ی تهران به مدت یک هفته به روی آنتن رفت که آن برنامه نیز به واسطه ی خیال پردازی ها و تفکرات غرب گرایانه ی رشیدپور، دیگر اجازه ی پخش نگرفت و ناقص ماند. پس از آن اجراء ، دیگر هیچ شبکه ای به خصوص شبکه ی تهران به سراغ رشیدپور برای اجرای برنامه در پست مجری نیآمد. چندین مرتبه نیز خود رشیدپور به مسئولان شبکه و سازمان رجوع کرد تا برنامه ای را با تهیه کنندگی خودش اجراء کند که این تقاضای وی ، به واسطه ی تفکرات غرب گرایانه رشیدپور ، با جواب منفی مواجه شد. البته رشیدپور هم بیکار ننشست و یک وبلاگ اطلاع رسانی را با نام خودش احداث نمود تا از این طریق ، مانع پاک شدن و از یاد رفتن نام و چهره اش از خاطر و ذهن مردم نشود.

رضا رشیدپور در شبکه ماهواره ای ایرانیان + عکس

سالها نیز گذشت… رضا رشیدپور که دید به واسطه ی شیطنت های رسانه ای اش ، دیگر جایی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد ، دست به کار شد و در شهریورماه 1390 ، تیزر یک مجله ی تلویزیونی با نام Have a Good Night را با کلمه ی خودش ، از شبکه ی ماهواره ای (ایرانیان/iranian) پخش نمود. تا اینکه سرانجام در تاریخ 17 شهریورماه 1390 ، جلوی دوربین حاضر شد و با ظاهری متفاوت ( یـقــه ای بـاز ) شروع به اجرای اولین برنامه اش پس از سالها نمود.

رضا رشیدپور در شبکه ماهواره ای ایرانیان + عکس

رشیدپور دو برنامه ی اول خودش را بدون هیچ حاشیه ای اجراء نمود و به روی ماهواره فرستاد. تا اینکه در برنامه سوم اش ، کمی رنگ و لعاب اعتراض را به برنامه اش اضافه کرد. رشیدپور در ابتدا ، برنامه اش را با مرگ مشکوک زنده یاد ناصر عبدالهی شروع کرد و با بیان اینکه رسانه های جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند که هیچ مطلبی نباید از مرگ ناصر عبدالهی منتشر شود ، برنامه اش را آغاز نمود و چندین مرتبه نیز اعلام کرد که به زودی یک مستند از مرگ مشکوک ناصر عبدالهی را که در دست تهیه دارد ، از همین شبکه پخش خواهد کرد. در ادامه از دستمزد عادل فردوسی پور در برنامه ی 90 گلایه کرد و با اشاره به اینکه فردوسی پور در یکی از برنامه هایش اعلام کرده است که حقوق ماهیانه اش 1 میلیون و نیم بوده است ، برنامه را پیش گرفت و با حالتی تمسخر آمیز اعلام کرد که عادل فردوسی پور حداقل 5 یا 6 میلیون در ماه از سازمان به واسطه ی اجرای برنامه ی 90 می گیرد. سپس در اواسط برنامه ، با تعریف خاطره ای از استادیوم آزادی ، گلایه اش را از سرویس های بهداشتی آزادی صورت داد و با بیان اینکه ” آیا استادیوم به این بزرگی ، باید 10 سرویس بهداشتی داشته باشد؟ ” برنامه را ادامه داد. رشیدپور این حالت اعتراضی اش را به تقلید از چند مجری شبکه های ماهواراه ای لوس آنجلسی ، ادامه داد تا اینکه پس از پخش چند بخش ، برنامه را به پایان رساند. 

باید نشست و منتظر ماند و دید چه اتفاقات عجیب دیگری برای دیگر مجریان ایرانی رخ خواهد داد

رضا رشیدپور در شبکه ماهواره ای ایرانیان + عکس

 دانیال عبادی وآنا نعمتی در فیلم سینمایی پایان دوم :عکس
عکسهای ستارگان سینما در فیلم شبانه روز
عکس های فیلم سینمایی من همسرش هستم
ستارگان سینما در جشن منتقدان : عکس
سریال با من حرف بزن : عکس
بازیگر سریال ساختمان پزشکان در نمایش کمدی ماه زدگان
عکسهای محسن افشانی وعلی ضیا درتیم والیبال هنرمندان سینما