پارس ناز پورتال

اتفاق عجیبی که برای یک خواننده زن رخ داد +تصویر

مجموعه : اخبار سینما
اتفاق عجیبی که برای یک خواننده زن رخ داد +تصویر

پینک در حال اجرای کنسرت از صحنه بیرون افتاد! پینک به اجرای عملیات محیرالعقول در حین کنسرت شهرت دارد. پینک، خواننده آمریکایی، در حال اجرای کنسرتی در آلمان دچار سانحه شد و به بیمارستان انتقال یافت. ا

و قرار بود با طناب از روی صحنه بلند شود و بالای سر تماشاچی‌ها حرکت کند، اما یک اشتباه فنی منجر به سقوط او از صحنه شد. این کنسرت که در نورنبرگ برگزار می‌شد پس از این حادثه متوقف شد و پینک برای معاینه به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش پارس ناز پینک که سی سال دارد، بعدا در توییتر نوشت: "هیچ جاییم نشکسته. ریه ام آب نیاورده. فقط درد شدید دارم". او از هوادارانش برای به هم خوردن کنسرت عذر خواست. پینک نوشت: "خطاب به همه هواداران نورنبرگی من: خیلی خیلی خیلی متاسفم که برنامه را این جوری تمام کردم. خجالت می کشم و خیلی متاسفم.

 
www.parsnaz.ir - اتفاق عجیبی که برای یک خواننده زن رخ داد +تصویر

 
من الان در آمبولانسم ولی حالم خوب می‌شود". "چفت کمربندهام درست بسته نشد که باعث شد از سن بیفتم پایین، روی نرده‌های محافظ. عکس رادیولوژی گرفتند".

در فیلمی که با دوربینی آماتور گرفته شده، صدای پینک شنیده می‌شود که می‌گویم "واقعا درد دارم". پس از این حادثه، پینک روی صحنه برگشت تا به هوادارانش نشان بدهد که حالش خوب است و آسیب جدی ندیده، ولی بعد او را با آمبولانس به بیمارستان بردند.
 
کنسرت پینک بخشی از تور اروپایی سامرفانهاوس کارناوال بود که تا دو هفته دیگر به پایان می رسد. پینک که نام اصلی اش آلیشیا بت مور است، تاکنون برنده جایزه موسیقی گرمی، ام تی وی و بریتز شده است.