پارس ناز پورتال

مصاحبه با حمید گودرزی و همسرش ماندانا + عکس

مجموعه : اخبار سینما
مصاحبه با حمید گودرزی و همسرش ماندانا + عکس

 

از سال‌های گذشته كه شبكه‌های استانی فعالیت خود را آغاز كردند، مدیران گروه‌های مختلف شبكه‌های استانی سعی كردند برنامه‌هایی متنوع را برای بینندگان تولید كنند. برنامه‌های نمایشی، تله فیلم‌های بومی، برنامه‌های ورزشی و… چند وقتی هم است كه شبكه «شما» افتتاح شده و برنامه‌های گلچین شده شبكه‌های مختلف استانی را پخش می‌كند.

مصاحبه با حمید گودرزی و همسرش ماندانا + عکس

اگر به یاد داشته باشید چند سال پیش «رضا رشیدپور» اجرای برنامه‌هایی مانند شب شیشه‌ای و مثلث شیشه‌ای را عهده‌دار بود. برنامه‌ای چالشی كه مخاطبان زیادی را پای جعبه جادویی نشاند. بعدها پای رضا رشیدپور به شبكه استانی اصفهان باز شد و برنامه‌ای به همین شكل با نام «زاینده‌رود» اجرا كرد كه چهره‌های مطرح هنری و ورزشی را به برنامه دعوت می‌كرد، برنامه‌ای كه یكی از اهالی خوش ذوق اصفهان، «هادی قندی» تهیه‌كنندگی آن را برعهده داشت. برنامه‌ای كه چند سال اجرا شد، اما هادی از هفت ماه پیش به سراغ شبكه استانی فارس رفت و همین برنامه را با تغییراتی به نام «خوشا شیراز» تهیه كرد و تفاوت آن این است كه چهره‌های مطرح هنری و ورزشی با اعضای خانواده‌های‌شان در این برنامه حضور پیدا می‌كنند، استقبال از «خوشا شیراز» چنان شدید است كه صبح‌های جمعه شیرازی‌ها را پای تلویزیون نگه می‌دارد و همچنین پس از پایان برنامه، تعدادی از خانواده‌های شیرازی سعی می‌كنند خود را به اطراف استودیوی برنامه برسانند تا از نزدیك هنرمندان مورد علاقه خود را ببینند. «خوشا شیراز» در چند ماه اخیر به حدی مورد استقبال قرار گرفت كه اهالی استان‌های دیگر هم، سعی می‌كنند جمعه‌ها صبح این برنامه را زنده تماشا كنند. برنامه‌ای كه اجرای آن برعهده «محمد سلوكی» می‌باشد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، این برنامه استانی، حدود هفت، هشت میلیون بیننده دارد، ضمن این‌كه در استان فارس این برنامه 82 درصد در جذب مخاطب موفق بوده است.

قرار بود فرزاد حسنی مجری باشد

هادی قندی می‌گوید: من رفاقت نزدیك و زیادی با فرزاد حسنی و محمد علیزاده دارم و همیشه در كنار این دوستان سعی كردم بهترین كارها را به نحو احسن انجام بدهم، فرزاد حسنی هم قرار بود در ابتدا مجری این برنامه باشد، اما در زمان شروع برنامه، در آن مقطع فرزاد گرفتاری‌های خاص خودش مثل بازی در پروژه سینمایی را داشت، پس از این‌كه «فرزاد» نیامد از دوست خوب دیگرم «محمد سلوكی» دعوت به عمل آوردم كه او هم در طی هفته‌های متوالی با اجرای خوبش ثابت كرد كه مجری بسیار توانمندی می‌باشد. «هادی قندی» همچنین از همكارانش از جمله آقای غفاری معاونت سیمای مركز فارس، آقایان خلیفه، دیانتی، آزادی، جهان‌پناه، برومند و فرشید باغبانمنش همچنین خواجوی و تمامی عوامل برنامه از جمله صدابردار، تصویربردار و دیگر واحدهای فنی تشكر می‌كند كه با تلاش‌های خود باعث شدند «خوشا شیراز» پربیننده شود، او از اهالی سینما، تلویزیون و موسیقی می‌خواهد كه به شیراز بیایند.

كنسرت‌های تابستانی موسیقی

«هادی قندی» 27 ساله پیش از این‌كه وارد حیطه برنامه‌سازی در تلویزیون شود، از 21 سالگی به اجرای كنسرت رو آورد، كه سرآمد كارهای او برگزاری جشنواره كنسرت‌های تابستانی در جزیره كیش بود. او همان زمان‌ها هم سعی كرد در كارش متنوع عمل كند. مثلا برای اجرای كنسرت توسط خواننده‌ها از هنرپیشه‌ها دعوت می‌كرد تا اجرای پیش از كنسرت را عهده‌دار شوند كه همین مسئله باعث شد این سبك باب شود. به هر حال این جوان خوش‌ذوق اصفهانی نشان داده كه در امر برنامه‌سازی بسیار موفق عمل كرده است.

هادی قندی می‌گوید: «جا دارد در همین ابتدا از آقای هرمز شجاعی‌مهر تشكر كنم كه همیشه با مشاوره‌های خوب خود در طی سال‌های اخیر كمك بزرگی به من كرد، همچنین از آقای كشفی مدیركل صدا و سیمای شیراز. من با انرژی كه از مردم خوب فارس گرفتم، راغب شدم تا «خوشا شیراز» را در شیراز تهیه كنم، این برنامه كه جمعه هر هفته پخش می‌شود، حتی در كشورهای حوزه خلیج‌فارس هم طرفداران زیادی پیدا كرده، چرا كه ایرانیان در هر جا كه هستند دوست دارند بیشتر با هنرمندان آشنا شوند، من هم سعی كردم كاری جدید ارائه بدهم برای مثال اگر از پژمان بازغی و یا حمید گودرزی دعوت به عمل آورم، دوست دارم اعضای خانواده‌اش هم با او باشند، این‌كه برای اولین بار همسر حمید گودرزی در یك برنامه تلویزیونی ظاهر شود، برای مردم جذاب است و یا این‌كه پژمان بازغی با همسر و فرزندش در قاب تلویزیون ظاهر شود یا بهاره افشاری با مادرش و یا گوهر خیراندیش با خواهر و دخترش و خیلی‌های دیگر… این سبك تجربه خوبی بود كه ما در این برنامه از آن استفاده كردیم و پاسخ مثبت هم داد.

32 هفته، 32 خاطره

از هادی قندی خواستیم كه در مورد هفته‌های مختلف و مهمانانش اگر چیزی در خاطر دارد برای‌مان در یك جمله بگوید. البته «هادی قندی» عنوان كرد كه «این برنامه در طول 9 ماه پخش، توانست مخاطبی 88 درصدی در بین برنامه‌های شبكه استانی پیدا كند كه با توجه به پخش برنامه‌هایی نظیر این برنامه از دیگر شبكه‌های استانی جذب این تعداد از مخاطب، آن هم در سطح كشور و حتی كشورهای حوزه خلیج‌فارس و كشورهای اروپایی، بی‌سابقه بود.»

 مهمان برنامه اول: حامد بهداد و بهاره رهنما  حامد بهداد هر چند به گفته خودش، یك پا «مارلون براندو»ئه، اما با شوخی‌ها و رفتارهای طنزگونه سعی كرد یخ برنامه اول خوشا شیراز را بشكند، از او تشكر می‌كنم. سعی‌مان این بود كه در اولین برنامه از یك چهره مطرح استفاده شود تا مردم شیراز و استان خوشاشیراز را جدی بگیرند.

 مهمان برنامه دوم: رضا صادقی – مرد مشكی‌پوش كه برای اولین بار پا به تلویزیون می‌گذاشت، با خاطرات خودش میلیون‌ها بیننده رو عاشق‌تر از قبل كرد. دیدن اشك شوق مردمی كه به استقبال او در بیرون استودیو در باغ ارم آمده بودند، دیدنی بود.

 برنامه سوم: محمد علیزاده و پوریا پورسرخ – پوریا پورسرخ دوران دانشگاه را در شیراز گذرانده بود با آن روزها تجدید خاطره كرد و گفت كه عاشق شیراز و مردم شیراز است، طرفداران او هم در پایان برنامه پوریا رو تنها نگذاشتن و بازار عكس و امضا داغ بود.

 برنامه چهارم: علی صادقی – عین همیشه طناز با اون لباس اسپرت همیشگی و كلاه ورزشی سفیدی كه به سر داشت گفت و خندید و خاطره تعریف كرد و بالای ماشین رفت و با همه عكس گرفت.

 برنامه پنجم: رویا تیموریان و مسعود رایگان آقا و بانوی باكلاس و با پرستیژ سینمای ایران – از شیراز خاطره‌های زیادی داشتن. رویا تیموریان عاشق باغ ارم بود و كلی عكس گرفت. عصر همان روز با هم به دیدن باغ عفیف‌آباد رفتیم كه برخورد مردم با این زوج دیدنی بود.

 برنامه ششم: لیلا بلوكات، بازیگر جوان و تازه نفس، از طرفی محمد سلوكی به قطر رفته بود و نتوانست خود را به شیراز برساند، او در نبود مجری، برنامه رو به خوبی چرخوند و بزرگ‌ترین آرزویش داشتن موتورسیكلت و موتورسواری بود.

 برنامه هفتم: رضا رویگری و فرهاد اسدی – مصادف با بیست و دوم بهمن رضا رویگری سه شبانه روز نخوابیده بود و به عشق مردم شیراز راهی خوشا شیراز شده بود. داغ و زنده، ایران ایران رو خوند و همه رو با خودش به دنیای خاطرات انقلاب برد.

 برنامه هشتم: زوج هنرمند – داوود رشیدی و احترام برومند – پیشكسوت بودند، قرار بود لیلی رشیدی به همراه پسرش سینا هم مهمان ما باشند، اما سینا امتحان داشت و لیلی به گفتگویی تلفنی با ما بسنده كرد و البته عذرخواهی.

 برنامه نهم: خانوادگی، خانوادگی بود و حسابی به دل مردم نشست، پژمان بازغی به همراه همسرش «مستانه مهاجر» كه اولین بار بود در تلویزیون ظاهر می‌شد در كنار «نفس» دخترشان كه حسابی شیطنت كرد و آروم نمی‌‌گرفت، او بارها، باعث خنده عوامل پشت صحنه شد و صد البته با كار‌های غیرعمد خود باعث خنده بیننده‌ها هم شد!

 برنامه دهم: استادمحمدعلی كشاورز مهمان برنامه ما بود و از خاطرات قدیمی و حضورش در شیراز كلی برای‌مان گفت، خدا به استاد عمر بدهد.

 برنامه یازدهم: سام درخشانی و مهدی ماهانی، سام درخشانی اخلاق خوبی داشت، با كامبیز دیرباز كه ارتباط تلفنی گرفتیم كلی از خاطرات مهمانی شب قبل و شیطنت‌های «نفس» دختر پژمان بازغی با هم گفتند و خندیدند. این سه نفر سه تفنگدار هستن. سام، كامبیز و پژمان

 برنامه دوازدهم: آخرین برنامه خوشا شیراز در سال 89، فریدون آسرایی و حامد كمیلی – فریدون اولین بار بود كه به تلویزیون می‌آمد. مگر می‌شه سر و كله فرزاد حسنی نزدیك به عید پیدا نشه. در عرض پنج دقیقه گفتگوی تلفنی، با اون كلام همیشگی و قدرت بیان بالایی كه داره، همه رو به تسخیر خودش در آورد و مژده برنامه «حالمو زیبا كن» سال تحویل رو به طرفداراش داد، البته ناگفته نماند فرزاد حسنی به عنوان برادر بزرگ من (هادی قندی) در طول سی و دو هفته‌ای كه برنامه داشتم از قسمت اول تا آخر راهنمای من در این برنامه بود. واقعا به فرزاد مدیونم و او یكی از بهترین دوستای من است.

 برنامه سیزدهم: اولین برنامه سال 90 میزبان علی اصحابی و آرش برهانی بود – استقلالی‌ها خوشحال شدن و به استقبال آرش اومدن و پرسپولیسی‌ها اونم بعد از برد استقلال، مقابل برنامه خط و نشون كشیدن، چه می‌شه كرد؟ جدال آبی و قرمزه، تازگی نداره. علی اصحابی هم مثل دیگر خواننده‌ها برای‌مان خواند.

 برنامه چهاردهم: نیما شاهرخ‌شاهی و بهنام صفوی – همه نیمارو دوست داشتن باغ ارم شلوغ شد. نیما پسر محجوبی است. حتی صبحونش رو هم سر لوكیشن «خوشا شیراز» خورد و كلی از خاطرات سینمایی گفت.

 برنامه پانزدهم: جمشید مشایخی و زهرا سعیدی – جمشید مشایخی مثل همیشه استاد بود و بزرگوار و عاشق خاك شیراز به واسطه سعدی شیرین سخن وحافظ، در بیرون باغ ارم، مردم برای استاد گلریزون كردند، در ضمن ارتباط تلفنی با همسر ایشان و رد و بدل شدن جملات عاشقانه این دو نفر فوق‌العاده بود و به دل نشست.

 برنامه شانزدهم: مرتضی احمدی و الهام حمیدی – مرتضی احمدی منت گذاشت. كلی از بحر و طویل‌های رادیویی‌اش یاد كرد و كارتون دوران كودكی الهام حمیدی رو كه اتفاقا به دوبلوری مرتضی احمدی بود به یاد همه آورد. مرتضی احمدی از شیرازی‌ها كیلوها بهارنارنج تحویل گرفت و كلی خاطره گفت.

 برنامه هفدهم: همزمان با بیست و چهار ساعته شدن اولین شبكه استانی، محمود پاك‌نیت و مهوش صبركن – پسر محمود پاك‌نیت، مسعود برای اولین بار با پدر و مادر به تلویزیون آمد هر دوی آنها از اهالی شیرازند و به نوعی خود میزبان برنامه بودند، با زبان شیرازی آقا محمود و مهوش‌خانم كه با هم مزاح می‌‌كردند بدجوری به دل بیننده نشست. نرگس محمدی هم برای نخستین بار پاش به تلویزیون، همراه با مادرش باز شد. همان ستایش مجموعه ستایش. برای خیلی از بینندگان تلویزیونی جالب بود كه «ستایش» سریال ستایش را برای اولین بار می‌دیدند، آن هم به همراه مادرش…

 برنامه هجدهم: گوهر خیراندیش و رضا یزدانی – گوهر خیراندیش حسابی رسم مهمان‌نوازی شیرازی رو به جا آورد. همراه با دختر و خواهرش بود خانه پدری‌اش در شیراز پابرجاست و خانواده‌اش همچنان در این شهر زیبا زندگی می‌‌كنند. یادگار جمشید اسماعیل‌خانی دخترش، به پاس محبت‌های مادر گریه كرد. رضا یزدانی هم خوند با اون كاپشن چرم همیشگی و اون صدای خواستنی.

 برنامه نوزدهم: مهدی پاكدل و بهنوش طباطبایی؛  زوج خوشبختی كه روزهای اول زندگی‌شون رو با هم می‌گذروندند، مهدی خوش‌صحبت و شوخ بود و بهنوش ساكت و كم‌حرف، از خواستگاری و نحوه آشنایی‌شون گفتن، یك ساعت قبل مراسم خواستگاری با هم سر تمرین تئاتر بودن، می‌‌گفتند كه مراسم خواستگاری‌مون سه ساعت طول كشید.

 برنامه بیستم: مریم امیرجلالی، پیام صالحی و بهاره افشاری – مریم امیرجلالی مثل همیشه مادر بود و حسابی به محمد سلوكی اندرز داد. پیام صالحی كارهاش با گروه آریان رو خوند و همه نفس به نفسش خوندن. بهاره افشاری به همراه مادرش برای نخستین بار به تلویزیون اومد، البته خیلی مهربان و ساده. بهاره افشاری دختر بسیار مهربانی است، مادر خونگرمی هم دارد…

 لیندا كیانی مهمان برنامه بیست و یكم: اینقدر شیراز رو دوست داشت كه می‌گفت ماهی یك دو بار به شیراز میاد و سری به حافظیه می‌زنه. به همه توصیه كرد كه سریال «وضعیت سفید» رو با بازی خودش از دست ندن.

 مهمان برنامه بیست و دوم: امین تارخ، داریوش اسد‌زاده و احسان حق‌شناس – داریوش اسدزاده با سن بالاش، قبراق و سرحال، اولین نفری بود كه به لوكیشن اومدو در مصاحبه تلفنی با همسرش شوخی‌های جالبی کرد. امین تارخ با این‌كه چشماش رو عمل لیزیك كرده بود دعوت مارو پذیرفت و با همه مردم و اهالی محله‌های قدیم شیراز سلام و احوالپرسی كرد.

 برنامه بیست و سوم: داریوش ارجمند و مهدی یغمایی – داریوش ارجمند از سریال حضرت علی گرفته تا سریال نرگس همه گفتنی‌ها و نگفتنی‌ها را گفت و مهدی یغمایی با اون صدای خوبش حالمونو بهتر كرد.

 برنامه بیست و چهارم: مهدی یراحی خواننده خوش صدای كشورمان كه اصلیتی جنوبی دارد و در آنجا بزرگ شده، برای‌مان از جنوب گفت و خواند، از طرفی سیاوش خیرابی با آمدنش جو شیراز را به هم زد او خیلی طرفدار دارد. سیاوش پس از پایان برنامه تا یك ساعت فقط عكس گرفت و امضا داد.

 برنامه بیست و پنجم: حسام نواب‌صفوی و محمد علیزاده – حسام با كت سفید، عین همیشه شیك‌پوش، بانگاهی نافذ مقابل دوربین خوشا شیراز نشست. شیراز رو خیلی دوست داشت. محمد علیزاده، از آلبوم جدیدش «جز تورو خوند» تا ثابت كنه خواننده پرطرفداریه. البته فكر می‌كنم اینو همه می‌دونن محمد علیزاده داداش بزرگه منه و خیلی خیلی واسم مهمه.

 برنامه بیست و ششم: هوشنگ حریرچیان و شقایق دهقان – اصفهانی بود و در شهر شیراز، اما خوش‌سخن بود و خوش‌كلام و مهربان و بذله‌گو، با شخصیت سریال ساختمان پزشكان فرقی نمی‌كرد. با شقایق دهقان گفتند و خندیدند شقایق دهقان هر كاری كرد و هر چه مورد اصرار آقای حریرچیان قرار گرفت نتونست بگه: واقعا؟؟!!

 برنامه بیست و هفتم: رامبد جوان و سحر دولتشاهی – باز هم یك زوج جوان دیگر مهمان خوشا شیراز بودند. رامبد عین همیشه طناز و محبوب مردم، هر دو عاشق لهجه شیرازی و صد البته مردم شیراز، البته شهاب رمضان برای اولین بار به تلویزیون اومد، اونم با كلی آهنگ‌های عالی و از آلبوم معروف رمانتیك برای‌مان خواند.

 برنامه بیست و هشتم: سام درخشانی و مهدی مقدم – سام درخشانی دومین بار به خوشا شیراز اومد. اون از اخلاق گرم و خوش‌نشینی و شب‌نشینی‌های كنار بلواری شیرازی‌ها تعریف كرد و مهدی مقدم بعد از برنامه در فضای باغ ارم قطعاتی از ترانه‌های محبوب خودش رو برای طرفدارانش خوند و حسابی تشویق شد.

 برنامه بیست و نهم: حمید گودرزی – حمید گودرزی همراه با همسرش به برنامه اومده بود. حمید گودرزی از مردم خواست كه رای بدن تا اون به عنوان مجری به خوشا شیراز بیاد. مهران موثقی خواننده شیرازی هم حسابی سنگ تمام گذاشت. یكی از بهترین برنامه‌های خوشا شیراز اومدن حمید گودرزی و همسرش بود. روابط بین این دو زوج واقعا به نظر من نقطه اوج موفقیت در یك زندگی زناشویی بین دو نفر است.

 برنامه سی‌ام: داریوش فرضیایی (عموپورنگ) و امیرمحمد – امیرمحمد، حسابی پشت صحنه شیطنت كرد، عاشق شیركاكائو بود و با یه بطری شیركاكائو ساكت می‌شد. این برنامه خوشا شیراز شلوغ‌ترین برنامه‌ای بود كه با استقبال بی‌نظیر مردم شیراز مواجه شد، به طوری كه تا یك ساعت بعد از زمان قانونی برنامه، برنامه خوشا شیراز روی آنتن ادامه داشت و عموپورنگ در بین مردم، برنامه را اجرا می‌‌كرد، اونم بین چندین هزار طرفدار كوچك و بزرگ در باغ ارم.

 برنامه سی و یكم: افسانه بایگان، سیروان و زانیار خسروی – سیروان و زانیار اولین بار بود كه به تلویزیون میومدن. افسانه بایگان شاهچراغ رو خیلی دوست داشت و به زیارت رفت. شعرهای سعدی و حافظ رو خوب می‌خوند و حفظ بود. اومدن سیروان و زانیار خیلی  سر و صدا به پا كرد(خیلی، خیلی)

 برنامه سی‌ و دوم: علیرضا خمسه و مهدی مهدوی‌كیا – علیرضا خمسه با واسونك شیرازی كه از مراسم سنتی عروسی شیرازی‌هاست برنامه رو شروع كرد. حسابی گفت و خندید. مهدی مهدوی‌كیا هم كه با تیم داماش گیلان برای مسابقه با مقاومت شهید سپاسی به شیراز اومده بود، با لباس ورزشی به برنامه اومد. چون لباس رسمی و مهمونی و پلوخوری با خودش نیاورده بود. مثل همیشه كم حرف اما گزیده گو، مهدوی‌كیا جزو آن دسته از افرادی است كه حرف را مزه‌مزه می‌‌كند و بعد بیان می‌كند.

 

 

حمید گودرزی:

از همسرم حساب می‌برم!

یكی از مهمانان مطرح برنامه «خوشا شیراز» حمید گودرزی بود كه با همسرش به شیراز رفته بودند و این برنامه یكی از بهترین برنامه‌های «خوشا شیراز» شد تا جایی كه پس از پایان برنامه خیلی از اهالی شیراز خود را به اطراف استودیوی خوشا شیراز رساندند تا با این هنرمند و همسرش از نزدیك آشنا شوند، در این برنامه كه با اجرای محمد سلوكی بود، گودرزی حرف‌های جالبی در مورد زندگی شخصی‌اش گفت كه خواندنی است… او كه به همراه همسرش «ماندانا دانشور» در این برنامه حضور داشت، درباره این‌كه دوست دارد نقش منفی بازی كند یا نه؟ گفت: «دوست دارم نقش‌های مثبت بازی كنم. یك بار كه در فیلمی گاوصندوق پدرم را خالی كرده بودم در خیابان به من گفتند از شما بعید است دزد باشید.»

وی در خصوص خوانندگی یادآور شد كه اولین كارش «دانی و من» بوده كه با خوانندگی شروع شد و مدتی در گروه هفت هم می‌‌خوانده است.

او پیرامون زندگی خصوصی‌اش گفت: به شدت من زن ذلیل هستم!(باخنده) به علت وضع مالی خوب همسرم نگرانی مالی ندارم و گزیده كار هستم و این‌كه به هیچ عنوان دوست ندارم همسرم بازیگر شود.

همچنین وی به خانواده‌ شهدا ادای احترام می‌كند و برای شهدا هم احترام خاصی قائل است.

او خاطراتی از زمان كودكی برایمان تعریف كرد: در كلاس اول دبستان تمام كتاب‌هایم را دادم كه چغاله‌بادام بگیرم اما چون كم بود فروشنده بهم گوجه سبز داد و بعدا از جانب والدینم تنبیه شدم.

زمانی كه شیرهای شیشه‌ای توزیع می‌شد دوست داشتم خامه‌های روی شیر را بخورم.

او درباره ورزش مورد علاقه‌اش گفت: به جت‌اسكی علاقه‌مندم و در شمال جت‌اسكی سواری می‌كنم. بوكسور نیستم اما برای سریال «مسافری از هند» آموزش بوكس دیدم، ولی بدنسازی به شكل مرتب كار می‌كنم.

خوشا شیراز یك تجربه موفق در برنامه‌سازی

«خوشاشیراز» نشان داد كه اگر چنین برنامه‌ای از شبكه‌های سراسری پخش شود، تا چه حد می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد. ای كاش یكی از شبكه‌های 1، 2 و 3 با چند روز تاخیر «خوشاشیراز» را روی آنتن ببرند، دوربین این شبكه‌ها به پشت صحنه برنامه برود و با هنرمندان به گفتگو بنشیند، چه بخواهیم و چه نخواهیم، مردم این چنین برنامه‌ها را دوست دارند. اگر مردم تا پاسی از شب، دوشنبه شب‌ها پای 90 می‌نشینند و این برنامه را دنبال می‌كنند، بیشترش به خاطر حاشیه‌های فوتبال است، باید از این دست برنامه‌هایی با كمك هنرمندان بیشتر تهیه كرد تا مردم كمتر به سراغ برنامه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بروند.

شب قبل می‌آیند

هنرمندانی كه البته اكثر آنان در تهران زندگی می‌‌كنند، شب قبل از برنامه به شیراز می‌آیند و در هتل مستقر می‌‌شوند، سپس صبح جمعه باید البته كمی زود از خواب بیدار شوند صبحانه میل كنند و خود را به باغ ارم برسانند، چرا كه استارت برنامه از 10 صبح زده می‌شود و معمولا تا دقایقی بعد از 12 ظهر ادامه پیدا خواهد كرد.

باران کوثری،فاطمه معتمدآریا، مهدی پاکدل و..در خانه‌هنرمندان
مقابل دوربین با مهناز افشار..(عکس)
بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه
عکس های داریوش کاردان در نقش یک روحانی (بازیگر)