پارس ناز پورتال

ارتباط جنسی جنیفر با ۱۳ فوتبالیست معروف فاش شد

ارتباط جنسی جنیفر با ۱۳ فوتبالیست معروف فاش شد
ارتباط جنسی جنیفر با ۱۳ فوتبالیست معروف فاش شد


مطمئنا اخبار مربوط به وین رونی و ارتباط او با یک دختر ۲۱ساله را خوانده و شنیده‌اید.

  او با دختری به نام جنیفر به مدت ۴ماه در ارتباط بوده و همین امر موجب شد که همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند. اما نکته‌ای که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم مربوط است به جنیفر، دختر بدی که آبروی بسیاری از بازیکنان فوتبال را خواهد برد!!!

ارتباط جنسی جنیفر با ۱۳ فوتبالیست معروف فاش شد

 به گزارش پارس ناز نکته اول درمورد جنیفر، خانواده بسیار ثروتمند اوست بطوریکه پدرش عضو یک شرکت نفتی است و مادرش هم فرد ثروتمندی است. حالا با داشتن چنین خانواده‌ای چرا او خواهان ارتباط با افراد مشهور و دریافت پول از آنهاست؟! سوالی که بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌های خارجی آن را مطرح کرده‌اند.
دوستان جنیفر صحبت‌های زیادی درباره او مطرح کرده‌اند. یکی از دوستانش می‌گوید: برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد، اگر او را اذیت کنید، مطمئن باشید که زندگی شما را از بین خواهد برد.
یکی دیگر از دوستانش می‌گوید: او یک دختر وحشی و همیشه مست و بی شعور بود. در مهمانی‌ها بگونه ای
الکل مصرف می‌کرد که همیشه مجبور بودیم جنیفر را به بیمارستان برسانیم!

گفته می‌شود این مشکلات از زمانی شروع شد که پدرش به دلیل شغل دائما در سفر بود و فرزندانش درخانه تنها بودند و زمانی که والدین‌شان نبودن در آنجا مهمانی برگزار می‌کردند!
جنیفر در ۱۶سالگی با مواد مخدر آشنا می‌شود و زمانی که فقط ۱۷سال سن داشت با ال حاجی دیوف بازیکن مشهور فوتبال رابطه برقرار می‌کند و ۲۰۰پوند از او دریافت می‌کند.

ارتباط جنسی جنیفر با ۱۳ فوتبالیست معروف فاش شد

علاوه بر وین رونی، فردیناند، ال حاجی دیوف، فوتبالیست‌های دیگری نیز با او ارتباط داشته‌اند که گفته می‌شود حدود ۱۳نفر هستند!
حالا این تمام این افراد نگران هستند که این دختر ۲۱ساله افشاگری کند و نام تمام آنها را اعلام بکند!!
پس از این اتفاقات و رسوایی‌ها‌، پدر و مادر جنیفر اعلام کردند که دیگر او را به فرزندی قبول ندارند و به هیچ وجه حاضر به پذیرش او نخواهند بود!!!!