پارس ناز پورتال

عروس قذافی هم شکنجه گر از آب درآمد + تصویر

مجموعه : مجله خبری روز
عروس قذافی هم شکنجه گر از آب درآمد + تصویر
عروس قذافی هم شکنجه گر


عروس قذافی هم شکنجه گر از آب درآمد + تصویر
 
خدمتکار منزل پسر قذافی گفت: زن هانیبال، مرا سوزاند و دستم را از پشت پیچاند و آب جوش بر سرم ریخت. به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، انقلابیون با خدمتکاری روبرو شدند که با طناب بسته شده بود خونریزی داشت و بر روی بدن او اثار سوختگی و هر نوع شکنجه دیگری دیده می شد.این خدمتکار اتیوپیایی شکنجه های وحشتناک «هلن» زن لبنانی «هانیبال» فرزند معمر قذافی را بازگو می کند.
وی هنوز باور نمی کند که از مرگ و آن همه شکنجه وحشتناک نجات یافته است.
شویا یک خدمتکار اتیوپیایی است که گمان می کرد بخت به او رو کرده که توانسته به عنوان خدمتکار خانه پسر قذافی مشغول به کار شود اما بعد فهمید که وارد خانه ای شده است که خدمتکاران از آنجا سالم بیرون نمی روند.
شویا گفت: زن هانیبال مرا با آب جوش سوزاند و دستم را از پشت پیچاند و آب جوش بر سرم ریخت.
انجام هر نوع شکنجه در این خانه مجاز بوده است کتک زدن، گرسنه نگه داشتن، جلوگیری از برقراری تماس با خانواده و به نظر می رسد خانم این خانه از شکنجه کردن لذت می برده است.
شویا که اشک می ریخت، گفت: به پدرم اطلاع بدهید که من کجا هستم چرا که او از من هیچ خبری ندارد.وی از از سوختگی درجه دو در تمامی بخش های بدنش رنج می برد و دستش نیز شکسته است و احتیاج به مراقبت بلند مدت دارد تا مشکلات جسمی و روحی اش بهبود یابد.پزشک شویا گفت: موقعی که او را پیدا کردیم لباسی در بر نداشت و تمام بدنش سوخته بود و هیچ کار درمانی برای او انجام نشده بود.البته این حادثه یک مسأله استثنایی در زندگی هانیبال و همسرش نبوده است بلکه این دو به علت شکنجه خدمتکارانشان روابط دیپلماتیک لیبی و سویس را در دو سال پیش دچار بحران کردند که البته در آن موقع پول نفت و تهدیدات قذافی بحران بوجود آمده را حل کرد اما امروز دیگر همه چیز تمام شده است و هانیبال و زنش گریخته اند و خدمتکار آنها نجات یافته تا داستانش را برای همگان بازگو کند.