پارس ناز پورتال

بازداشت یک مرد آدمخوار در پاکستان (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
بازداشت یک مرد آدمخوار در پاکستان (عکس)
پلیس پاکستان مرد آدمخواری را به اتهام خوردن یک نوزاد دستگیر کرد. او پیش از این نیز به اتهام آدمخواری دو سال را در زندان سپری کرده و سپس آزاد شده بود. پلیس پاکستان روز دوشنبه مردی که به اتفاق برادرش یک نوزاد را خورده بودند، دستگیر کرد. برادر او فرار کرده و پلیس درجستجوی اوست. ظفر اقبال رئیس پلیس روستای داریاخان در ایالت پنجاب که محل سکونت این دو برادر آدمخوار است، گفت: همسایه ها پس از اینکه متوجه رایحه نامطبوعی از خانه این دو برادر شدند با پلیس تماس گرفتند. وی افزود: ماموران در خانه آنها سر یک نوزاد را کشف کردند.
 
 
مرد آدمخوار دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد. او گفت که برادرش جسد یک نوزاد را از گورستان مجاور به خانه آورد. آنها جسد را کباب کرده و خوردند.ظفر اقبال تصریح کرد: محمد عارف و فرمان علی دو برادر آدمخوار در سال 2011 به اتهام آدمخواری زندانی شده و سال گذشته آزاد شده بودند. در آن زمان، آنها اجساد تازه دفن شده را از گور بیرون آورده و می خوردند. هنگام دستگیری جسد یک زن جوان در خانه آنها کشف شد که فاقد یک پا بود. این واقعه پاکستان را به لرزه درآورد. دادگاه این دو برادر را به 2 سال زندان محکوم کرد. امیر عبدالله رئیس پلیس ناحیه بهاکار ایالت پنجاب گفت: در پاکستان هیچ قانون خاصی در ممنوعیت آدمخواری وجود ندارد.
 
بنابراین ما محمد عارف را به اتهام بی حرمتی به جسد انسان دستگیر کرده ایم. ماموران جستجوی گسترده ای را برای یافتن فرمان علی برادر او آغاز کرده اند.مقامات محلی که از این مورد جدید آدمخواری دو برادر هنوز شوکه هستند، گفتند: محمد عارف و فرمان علی که از طرف خانواده شان از سالها پیش طرد شده اند در خانه کوچکی در روستای داریاخان ایالت پنجاب به دور از همه و بدون هیچ ارتباطی با اهالی زندگی می کردند.
 
 
منبع:جام جم